    Date: Thu, 16 Dec 2021 23:24:57 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Monika Głowacka <m...@i...eu>
    Subject: Molestowanie na planie filmowym

    https://www.radiozet.pl/Filmy/Dziewczyny-z-Dubaju-mo
    lestowanie-na-planie-filmu

    https://natemat.pl/388351,molestowanie-na-planie-dzi
    ewczyn-z-dubaju-sprawa-trafila-do-prokuratury

    "- Brałam udział w dwóch planach. Jeden nazywał się "Wielka złota
    impreza bez granic", a drugi "Sex na schodach". Podczas tego drugiego
    planu mężczyzna, z którym miałam symulować uprawianie seksu w pozycji
    6/9, zaczął lizać moje intymne miejsce. Natychmiast zareagowałam. Wtedy
    przestał. Nad głową spostrzegłem kamerę, która do nas dojeżdżała. Przez
    intercom usłyszeliśmy, że to koniec zdjęć i że dobra robota - relacjonowała.
    [...]
    Młoda kobieta zaznaczyła także, że parę miesięcy później statystowała na
    planie innego filmu, w którym także były sceny nagości, jednak praca
    przy nich wyglądała zupełnie inaczej.
    - (...) po pierwsze na planie był psycholog już przed startem zdjęć i po
    zdjęciach tylko i wyłącznie do dyspozycji aktorów, którzy grali nago. Za
    każdym razem przed startem zdjęć rozmawiał z nami, pytał czy wszystko w
    porządku (...). Mało tego, wszyscy bez wyjątku - kobiety i mężczyźni
    mieli zaklejone taśmą intymne części ciała - opowiadała.
    [...]
    Zawiadomienie do prokuratury trafiło jeszcze w nocy po premierze.
    Obecnie służby badają sprawę. Statystka zdradziła, że nie zgłosiła
    molestowania agencji aktorskiej, przy okazji ujawniając, że to nie
    pierwsze niedopuszczalne sytuacje, które miały miejsce na planach
    filmowych.
    "

    To zbok. Miał udawać, a zrobił na prawde.