  • Data: 2021-12-17 13:43:11
    Temat: Re: Molestowanie na planie filmowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 17 grudnia 2021 o 12:25:04 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Aktorka nie zgodziła się pewnie na tę scenę lub taką scenę, dlatego
    > zaangażowali statystkę. Pokazali scenariusz, powiedzieli ile kasy i
    > reżyser z producentem załatwili w ten sposób sprawę.

    To takim zastępowaniem aktorów zajmują się teraz statyści?
    Toż to przecież zadanie dla jakiegoś rodzaju "kaskadera".
    A co to w ogóle znaczy "brałam udział w dwóch planach"?
    W dwóch scenach? Obie nazywają się tak, że zapewne były to sceny orgii - do tego są
    potrzebni statyści, a nie do zastępowania aktorów.