  • 1. Data: 2022-04-13 15:44:16
    Temat: Miłujcie się wzajemnie, tak jak Ja was umiłowałem
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Ks. Michał Woźnicki, były salezjanin, miał zostać pobity pałką teleskopową
    przez salezjanina ks. Jacka Bielskiego. Wcześniej wierni Woźnickiego starli
    się z pracownikiem gospodarczym zakonników. "Gazeta Wyborcza" opisuje, że w
    ruch poszły nawet damskie torebki."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,283
    32375,poznan-prasa-ks-michal-woznicki-pobity-palka-t
    eleskopowa.html#do_w=155&do_v=418&do_st=RS&do_sid=71
    8&do_a=718&s=BoxNewsImg5

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-04-13 15:51:45
    Temat: Re: Miłujcie się wzajemnie, tak jak Ja (Olin) was umiłowałem
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > ruch poszły nawet damskie torebki."
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,283
    32375,poznan-prasa-ks-michal-woznicki-pobity-palka-t

    Jak nawet nie zacytowałeś/podałeś kluczowego czy był uszczerbek na
    zdrowiu powyżej siedmiu dni to po kiego pchasz się na grupę prawa?
    Grupa gówno prawda to gdzie indziej.

    "Tylko *wróg* (bolesną) prawdę ci powie"?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-04-14 21:33:08
    Temat: Re: Miłujcie się wzajemnie, tak jak Ja was umiłowałem v. Czego uczy szkoła?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    32375,poznan-prasa-ks-michal-woznicki-pobity-palka-t
    eleskopowa.html#do_w=155&do_v=418&do_st=RS&do_sid=71

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-incy
    dent-w-szkole-we-wlochach-nauczyciel-mial-zaatakowac
    -innego-siekiera-na-terenie-szkoly-zarzuty-5675454

    --
    A. Filip