  • 1. Data: 2004-03-14 15:27:07
    Temat: Kto jest upowazniony do sprawdzenia meldunku?
    Od: Lechique <l...@p...onet.pl>

    Jestem studentem i jako przyjezdny wynajmuje mieszkanie. Jestem w nim
    zameldowany na pobyt tymczasowy. Kto jest upowazniony do sprawdzenia
    mojego zameldowania w tym mieszkaniu? Czy jest upowazniony do tego
    dzielnicowy / policja / straz miejska? Ktora ustawa to reguluje?

    Dzieki.

    --
    Pozdrawia
    Lechique

  • 2. Data: 2004-03-14 19:52:12
    Temat: Re: Kto jest upowazniony do sprawdzenia meldunku?
    Od: "Marcys" <m...@x...pl>

    Uzytkownik "Lechique" <l...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > mojego zameldowania w tym mieszkaniu? Czy jest upowazniony do tego
    > dzielnicowy / policja / straz miejska? Ktora ustawa to reguluje?

    Ustawa o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych z 1974 r.
    Ustawa ta i kodeks wykroczen zawieraja przepisy karne
    zwiazane z tymi sprawami, dlatego policja ma prawo sprawdzac
    te rzeczy.