    From: Rudi <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Krótko: o ile wzrośnie mi czynsz?
    Date: Tue, 24 Jun 2003 20:54:31 +0200

    W spółdzielni (małej) dowiedzieli się, że prowadzę działalność gospodarczą
    pod adresem zamieszkania. Dostałem wezwanie do podpisania umowy najmu
    lokalu użytkowego. Na działalność przeznaczone jest jedno niewielkie
    pomieszczenie w mieszkaniu.
    Pytanie: o ile wzrosnąć może stawka czynszu?(czy czynsz wzrasta czy może
    tylko stawka podatku??) Rozumiem że jeśli spółdzielnia za wydzielone
    pomieszczenie osobno naliczać będzie czynsz wg innej stawki to czynsz za
    częśc mieszkalną zmaleje, bo jej metraż się zmniejszy.
    Z góry dzięki za odpowiedź