  • 11. Data: 2006-10-15 16:58:29
    Temat: Re: Kradziez numeru GG
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Angie wrote:

    > Użytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To kup sobie drugi

    a moze trafisz na swoj ;)

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 12. Data: 2006-10-15 17:15:16
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To kup sobie drugi
    >
    > http://www.allegro.pl/item134744471_numer_gadu_gadu_
    5cyf_.html

    LOL
    Nie lepszy byłby darmowy, ale własny? :-)

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2006-10-15 17:33:46
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Nie lepszy byłby darmowy, ale własny? :-)

    No wiesz:-) Pomijam juz to, ze sprzedawanie/kupowanie numerow gg jest
    niezgodne z regulaminem gg. "Użytkownik nie jest uprawniony do zbywania
    Numeru Użytkownika, odstępowania prawa do korzystania z Numeru Użytkownika
    innej osobie lub dysponowania Numerem Użytkownika w inny sposób na podstawie
    jakiejkolwiek czynności prawnej. Także podjęcie próby zbycia Numeru
    Użytkownika, w szczególności złożenie oferty zbycia Numeru Użytkownika, bądź
    zamieszczenie takiej oferty na aukcji internetowej stanowić będzie
    naruszenie niniejszego Regulaminu"

    Angie

  • 14. Data: 2006-10-15 18:08:14
    Od: "W" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale ja nie chce zostawic tego z zasady i zeby dran byl ukarany.Poza tym to
    > numerek bardzo latwy 5 liczbowy i kupiony :)

    Ale jajo, to te numery sie sprzedaje i kupuje? Nie sadzilem, ze jest popyt
    na to. Moze swój sprzedam... Czy jak jest czterocyfrowy, to dostane za niego
    wiecej niz 20 zl na allegro? MAm go tyle lat, ze juz sie znudzil. A skoro w
    kazdej chwili dostane nowy za free...

  • 15. Data: 2006-10-15 18:30:30
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    > No wiesz:-) Pomijam juz to, ze sprzedawanie/kupowanie numerow gg jest
    > niezgodne z regulaminem gg.

    > [ciach fragment pktu 6 Regulaminu GG]

    Gdzie tam jest napisane, że _kupowanie_ numerów GG jest niezgodne
    z regulaminem GG? Pokażesz? :)

    Piotr

  • 16. Data: 2006-10-15 18:32:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > No i widzisz co sobie narobiłas? Nie dość, że wywaliłaś na to dziadostwo
    > pieniądze to jeszcze Ci ukradli...A może nie ukradli tylko właściciel
    > się znalazł i się zalogował na swoim numerku.

    Naprawdę uważasz, że Magda po kupnie owego numerka nie zmieniła
    na nim hasła??? Nie każdy jest Kają... :>

    Piotr

  • 17. Data: 2006-10-15 19:25:12
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 15 Oct 2006 15:01:51 +0200, Magda napisał(a):

    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem?Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj krotki
    > numer gg.
    > pozdrawiam

    Włamanie na konto GG i jakimś cudem złamał hasło, czy włamanie się na Twój
    komputer, pod twoją nieobecność itd ?

    IMHO szkoda nerwów, niech się udławi. Chociaż rozumiem sentyment i
    przyzwyczajenie.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 18. Data: 2006-10-15 20:11:26
    Od: "Tomek \"Chara\"" <c...@i...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:egtus2$t8h$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Naprawdę uważasz, że Magda po kupnie owego numerka nie zmieniła
    > na nim hasła??? Nie każdy jest Kają... :>

    http://www.gadu-gadu.pl/pomoc-faq.html#9

    Może właściciel odzyskał hasło :)

    Pozdrawiam,
    Tomek "Chara"

  • 19. Data: 2006-10-15 20:45:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek "Chara"" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:egtus2$t8h$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.gadu-gadu.pl/pomoc-faq.html#9
    > Może właściciel odzyskał hasło :)

    Hmmm... No fakt, tego nie wziąłem pod uwagę -
    chyba masz rację :)

    Piotr

  • 20. Data: 2006-10-15 21:05:17
    Od: MiKeyCo <m...@a...pl>

    Magda napisał(a):
    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem?Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj krotki
    > numer gg.

    Wbrew wyobrażeniu o administratorach czy obsłudze klienta w ogólności,
    polecam kontakt z operatorem GG, firmą SMS Express. Nie pomnę już
    nazwiska korespondenta a maili już nie mam, ale właśnie u nich spotkałem
    przykład najlepszej jak dotąd obsługi w necie. Byłem bardzo zaskoczony.

    Fakt, że było to już pewien czas temu a w międzyczasie dokonali kilka
    niesławnych posunięć w stosunku do userów.

    --
    pzdr, MiKeyCo