  • 31. Data: 2006-10-16 15:03:42
    Temat: Re: Kradziez numeru GG
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.10.15.22.53.03.116448@gmail.com...

    > O ile zazwyczaj masz racje o tyle tym razem chyba nieco przegiales.
    > To nie poczta. Na koncie gg nie ma wiadomosci.

    Nie ma? A jak coś wyślesz do kogoś, kto nie jest akurat ON-LINE? Poza tym ja
    będę nadal wysyłał na stary numer GG danej osoby wiadomości, a nowy "właściciel"
    będzie się z nimi zapoznawał.

    > Zmienia sie dane w katalogu publicznym i nie mozna nawet mowic o probie
    > czytania wiadomosci nie przeznaczonych dla siebie bo przeciez jasno jest
    > napisane ze od dzis to jest powiedzmy konto JFK a nie Magda wiec nawet
    > jesli jakis znajomy napisze na taki numer liczac ze po drugiej stronie
    > jest Magda to to jest jego blad i za to raczej wlamywacza nie da sie
    > ugryźć.

    Bzdura. Ja wysyłam na numery GG i nie sprawdzam co minutę, czy czasem nie
    zmieniły się dane publiczne.

    > W ogole czuje ze od strony prawnej bedzie ciezko bo jakby nie patrzec
    > zgodnie z regulaminem wszelkie numery sa wlasnoscia sms express i tylko
    > oni moga ewentualnie cos w nich mieszac/dochodzic jakichs praw.

    Idąc Twoim "bystrym" tokiem rozumowania, to równie dobrze można by było dojść do
    wniosku, że osoba zakładająca podsłuch na telefonie działa legalnie. Przecież to
    nie jej wina, że dzwoniący nie sprawdził gdzie prowadzi kabel telefoniczny. :-))

  • 32. Data: 2006-10-16 15:23:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wzietek" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > To dośc smiała teoria,że włamanie się na konto oznacza
    > jednocześnie odczytanie cudzych wiadomości....Udowodnisz ten fakt?Nie
    > mogę wejśc na cudze konto -nie czytając wiadomości?Mogę!

    Przede wszystkim infromacją dla naszego sprawcy nie przeznaczoną jest samo
    hasło. Zakąłdam, że nie ma wątpliwości co do faktu, że musiał je posiąść.
    Zakładając, ze sama pokrzywdona mu go nie udostępniła, to sprawę to załatwia.

    To, czy przy okazji zapoznał sie z innymi informacjami wymaga już sprawdzenia.
    Ale w każdym razie wystarczy, że uzyska dostęp do tych informacji. Jest nawet
    gdzieś orzeczenie Sądu Najwyższego, że nie trzeba dowodzić tego, że zrozumiał,
    co widział.

    No i bez względu na powyższe dywagacje mamy do czynienia conajmniej z
    usiłowaniem wejścia w posiadanie informacji dla niego nie przeznaczonych.

  • 33. Data: 2006-10-16 18:09:58
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie tam jest napisane, że _kupowanie_ numerów GG jest niezgodne
    > z regulaminem GG? Pokażesz? :)

    To jest napisane w regulaminie Allegro.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 34. Data: 2006-10-16 19:23:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

    > Już posyłam do allegro, by skasowali aukcję za niezgodność z regulaminem.

    trzeba bylo jeszcze poslac o gg to by mu numer zabrali ;)

  • 35. Data: 2006-10-17 11:15:00
    Od: r...@w...pl

    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem?Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj krotki
    > numer gg.
    > pozdrawiam

    A jaki to był numerek? ;]

  • 36. Data: 2006-10-17 15:02:13
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > trzeba bylo jeszcze poslac o gg to by mu numer zabrali ;)

    Niestety alegro nie zdłążyło zablokować aukcji przez jej zakończeniem.
    Szkoda.

  • 37. Data: 2006-10-17 17:38:17
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > polecam kontakt z operatorem GG, firmą SMS Express.

    a ja myslalem ze nie ma juz firmy SMS Express :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 38. Data: 2006-10-17 19:07:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niestety alegro nie zdłążyło zablokować aukcji przez jej zakończeniem.
    > Szkoda.

    a numer do gg zglosiles?
    zablokuja i sie zrobi awanturka ;)