  • Data: 2009-02-07 16:34:32
    Temat: Konto firmowe a US
    Od: "wekon" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jak się ma od strony prawnej taka sytuacja:
    Mam konto firmowe w banku. Urząd Skarbowy podczas kontroli w mojej firmie
    nie za bardzo ma się do czego przyczepić, więc zaczął czepiać się każdego
    przelewu który wpływał i wypływał z mojego konta. Np. znajomy przelał mi 2
    tyś zł, a ja dałem mu w gotówce gdyż nie ma u nas automatu (mi jeszcze
    wygodniej bo sam musze wpłacac na sowje konto by płacić faktury przelewowe).
    Są takie sytuacje w kwotach po 50, 200 zł itp. Większość tych przelewów ma
    lakoniczny opis lub wogóle. US próbuje mi wmówić że coś np. sprzedałem a nie
    zaewidencjonowałem. Jest to moje jedyne konto więc wykorzystuję je w celach
    prywatnych i firmowych. Tłumaczę im że gdybym chciał coś ukryć to bym ukrył.

    Pozdrawiam
    wekon