  • 1. Data: 2019-07-20 22:38:10
    Temat: Kazimierz M. zdołał uciec przed komornikiem i policją
    Od: u2 <u...@o...pl>

    groteska goni groteskę

    https://www.salon24.pl/newsroom/971171,marcinkiewicz
    -uciekal-przed-komornikiem-i-policja-brawurowy-pomys
    l-bylego-premiera

    Kazimierz Marcinkiewicz zdołał uciec przed komornikiem i policją. W
    czwartek wybiegł ze swojego domu, pokonując balkon i ogródek - pisze
    "Fakt". Sprawa alimentów byłego premiera staje się coraz bardziej
    groteskowa.

    Trzy policyjne radiowozy i asesor z kancelarii komorniczej pojawili się
    kilka dni temu na jednym z warszawskich osiedli. Chcieli uzyskać
    pieniądze, które sąd przyznał Izabeli Olchowicz-Marcinkiewicz. Kazimierz
    Marcinkiewicz zalega byłej żonie ponad 100 tys. złotych. W dodatku PiS
    zaostrzyło kary za niepłacenie alimentów i byłemu premierowi
    grozi...więzienie.

    W czwartek wizyta policjantów i asesora komorniczego nie przyniosła
    przełomu. Okazało się, że znany polityk wymknął się z mieszkania.
    Marcinkiewicz wybiegł przez balkon i ogródek, a na końcu sforsował
    żywopłot. "Fakt" podaje, że na miejscu zdarzenia widać było liczne
    ślady, które wskazują na determinację uciekającego Marcinkiewicza.

    Policja nie może wyważać drzwi, jeśli w lokalu nie ma prawowitego
    właściciela. - W takiej sytuacji komornik powinien wezwać ślusarza,
    który otworzy mieszkanie. Warunkiem jest to, że dłużnik jest w domu lub
    komornik podejrzewa, że tam jest - przyznaje w rozmowie z tabloidem
    rzecznik Krajowej Izby Komorniczej, Monika Janus. - Komornik może wejść
    do mieszkania w trzech przypadkach: wizji lokalnej w obecności biegłego,
    mającego oszacować wartość mieszkania, w razie zajęcia nieruchomości lub
    eksmisji - dodała.

    Sam Marcinkiewicz nie zaprzeczył, by uciekał przed funkcjonariuszami
    policji i odpowiedzialnością ws. uchylania się od płacenia alimentów. -
    Nie wypowiadam się dla mediów, dobrego dnia - rzucił dziennikarzom. Spór
    między byłym premierem i Izabelą Olchowicz-Marcinkiewicz trwa od rozwodu
    w 2008 roku. Jak ustalił "Super Express", znany polityk uchylał się od
    płacenia alimentów w wysokości 4 tys. złotych miesięcznie. Łączna suma
    do 2019 roku przekroczyła 100 tys. złotych, ale komornik nie mógł
    wyegzekwować pieniędzy, ponieważ na koncie Marcinkiewicza oficjalnie nie
    ma ani złotówki.

    - Chętnie pójdę do więzienia Ziobry. Wikt i opierunek i spokój, a dam
    radę, skoro wytrzymałem ze stalkerką trzy lata pod jednym dachem -
    żartował były szef rządu. Za przestępstwo alimentacyjne grozi nawet do 2
    lat pozbawienia wolności. Prokuratura postawiła Marcinkiewiczowi zarzut
    uchylania się od obowiązku alimentacyjnego.

    GW

    Źródło: "Fakt"
    Opublikowano: 20 lipca 2019, 08:18
    (C) Artykuł jest chroniony prawem autorskim.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-07-20 22:49:09
    Temat: Re: Kazimierz M. zdołał uciec przed komornikiem i policją SKUTECZNIE :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    > obecności biegłego, mającego oszacować wartość mieszkania, w razie
    > zajęcia nieruchomości lub eksmisji - dodała.

    Ale dlaczego nie podziwiasz "praktycznej znajomości prawa/kazuistyki"?
    Pewnie w końcu kiedyś zapłaci albo się przejedzie+ na wykrętach.
    Jednak widać że łatwo i szybko się nie podda *byłej* żonie :-)

    Prawo to prawo nawet jak była żona Kazimierza M. budzi "niewiele"
    mojej sympatii.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-07-20 22:52:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 22:49, A. Filip pisze:
    > Prawo to prawo nawet jak była żona Kazimierza M. budzi "niewiele"
    > mojej sympatii.

    jednak to ona wygrała w sądzie, sądy należy szanować, oprócz sądów,
    które orzekają kiedy oskarżony siedzi na kiblu, nie słyszałem, aby
    sędziowie, który sądzili w procesach kiblowych zostali rozliczni.

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-07-20 23:25:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 22:49, A. Filip pisze:
> [...]
    > sforsował żywopłot. "Fakt" podaje, że na miejscu zdarzenia widać było
    > liczne ślady, które wskazują na determinację uciekającego

    Nieprzemyślane zachowania, może jakaś panika.
    Powinien tę dziewuchę jak najszybciej spłacić, bo szmalu dużo ma i
    wypasioną furę, którą może sprzedać...a potem iść do sądu z wnioskiem o
    zmniejszenie alimentów i wnioskiem na skierowanie Izabelli do lekarza
    sądowego-chirurga ortopedy, żeby ten ją poprześwietlał, zbadał w celu
    sprawdzenia czy ona robi z siebie idiotkę chodząc z tym temblakiem. Już
    ze 2 lata tak chodzi.
    Mogła nie wsiadać do samochodu jak nie umiała jeździć. Mogła wsiąść
    sobie na hulajnogę albo rower. Po prostu to co zrobiła-zrobiła
    złośliwie. Cwana bestia.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-07-20 23:35:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 23:25, Animka pisze:
    > Powinien tę dziewuchę jak najszybciej spłacić, bo szmalu dużo ma i
    > wypasioną furę, którą może sprzedać

    ano, to się śni animce:))))))))))))))

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-07-22 12:13:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >Kazimierz Marcinkiewicz zalega byłej żonie ponad 100 tys. złotych. W
    >dodatku PiS zaostrzyło kary za niepłacenie alimentów i byłemu

    Ale co - liczyli na gotowke w domu, czy aresztowac chcieli ?

    A Marcinkiewicz gdzie pracuje ?
    Moze powinien wystapic o obnizenie alimentow jako bezrobotny ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-07-22 18:12:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 12:13, J.F. pisze:
    > Moze powinien wystapic o obnizenie alimentow jako bezrobotny ?

    oj spotykałem takich klientów, zawsze biedacy:)

    --
    I love love