  • 1. Data: 2011-09-23 11:16:29
    Temat: Jeszcze raz Play
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Jednym z podstawowych praw konsumenta jest prawo do wiedzy o wartosci
    zamówionej usługi przed jej wykonaniem.
    Tymczasem wybierając numer telefonu nie wiem, czy przypadkiem numer nie jest
    we władaniu abonenta sieci Play - nie informuje mnie o tym moja macierzysta
    sieć, albo wręcz dezinformuje mnie rozmówca - przecież nie musi mówić
    prawdy...
    Efekt jest taki, że za rozmowę ze szczęśliwcem w Play, o czym dowiaduje się
    post factum z bilingu, w efekcie muszę zapłacić dodatkowy nieplanowany
    haracz.

    Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    dK

  • 2. Data: 2011-09-23 12:30:08
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 13:16:29 +0200, dK napisał(a):

    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    Trudno się z tym nie zgodzić - ale jedyna sugestia w tej chwili, to
    dzwonienie do swojego operatora i zapytanie go do jakiej sieci należy numer
    na który chcemy właśnie zadzwonić ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2011-09-23 12:32:52
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > post factum z bilingu, w efekcie muszę zapłacić dodatkowy nieplanowany haracz.
    >
    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    Zmień na normalnego operatora, który ma takie same stawki do wszystkich.

  • 4. Data: 2011-09-23 12:51:29
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku mz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zmień na normalnego operatora, który ma takie same stawki do wszystkich.
    To znaczy: zmień na Play? :D

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 5. Data: 2011-09-23 12:52:27
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Henry(k) napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Trudno się z tym nie zgodzić - ale jedyna sugestia w tej chwili, to
    > dzwonienie do swojego operatora i zapytanie go do jakiej sieci należy
    > numer na który chcemy właśnie zadzwonić ;-)
    Zawsze twierdziłem, że pule numerów dla poszczególnych operatorów to dobry
    pomysł. Ale się zachciało przenoszenia numerów, to teraz mamy.

  • 6. Data: 2011-09-23 13:20:59
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-23 13:16, dK pisze:
> [...]
    > się post factum z bilingu, w efekcie muszę zapłacić dodatkowy
    > nieplanowany haracz.
    >
    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    są w internecie strony, gdzie możesz to sprawdzić, jednak nie wiem jak
    jest z aktualnością i wiarygodnością.
    Z drugiej strony do wina operatora.
    Pomyśl sobie, że poczta polska ma taki cennik postpaidowy:
    Dla osób korzystających ze skrzynek pocztowych poczty polskiej 50 gr;
    dla innych 70 gr, dla tych co trzeba dużo piechotą iść żeby dojść 90 gr?

  • 7. Data: 2011-09-23 13:44:16
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    > jedyna sugestia w tej chwili, to
    > dzwonienie do swojego operatora i zapytanie go do jakiej sieci należy numer

    Ta, i za połączenie ze swoim operatorem 1 zł

    Adam

  • 8. Data: 2011-09-23 13:51:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > To znaczy: zmień na Play? :D

    Ja mam orange i mam równą stawkę do wszystkich.

  • 9. Data: 2011-09-23 13:52:06
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    Może uderzyć do p. Streżyńskiej, wiele dobrego już zrobiła. Moim zdaniem
    trzeba zobligować operatorów żeby zaraz po sygnale połączenia odzywała
    się miła panienka i obwieszczała "Witamy w sieci .... " (do wyboru Play,
    Plus, Orange, Radio Maryja i inne). Po takim komunikacie można
    kontynuować albo szybko zrezygnować.

    Adam

  • 10. Data: 2011-09-23 14:00:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.09.2011 15:52), adamw2 wrote:

    > Może uderzyć do p. Streżyńskiej, wiele dobrego już zrobiła.

    Jeżeli to co mi się obiło o oczy jest prawdą, to obecny stan rzeczy jest
    w pewnym sensie jej zasługą (a w zasadzie UKE). Bo Play stosuje wysoki
    cennik na połączenia przychodzące, zaś inni operatorzy nie mogą (bo UKE)
    zastosować osobnego cennika dla Play a osobnego dla innych operatorów.

    p. m.