  • 1. Data: 2011-09-22 22:28:31
    Temat: [kronika2prl] Rzecz o utoczaniu świeżej krwi
    Od: mi <m...@o...pl>

    "To nie jest kraj dla młodych ludzi" czyli o ograniczeniach
    korporacyjno-zawodowych:
    http://uwazamrze.pl/2011/09/to-nie-jest-kraj-dla-mlo
    dych-ludzi/
    oraz w bieżącym wydaniu papierowym.

    Tak jakoś od razu przypomniało mi okres, gdy szukałem adwokata i jeden
    pajac chciał się podjąć mojej sprawy nie potrafiąc nawet w kilku
    zdaniach opisać do czego będzie w sprawie dążył. Drugi zaś od chwili
    podpisania umowy i otrzymania zaliczki od razu zaczął psioczyć na
    sędziego... byle tylko mieć wymówki. Sprawę doprowadziłem do finału
    swoim własnym uporem i z prawnikiem, który nie mógł mnie oficjalnie
    reprezentować. II PRL.