  • 1. Data: 2006-11-23 03:10:16
    Temat: Jak praktycznie TO sie robi? (spłata zachowków)
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    Pewnien Q w drodze darowizny pozyskał dom.
    Spadkobiercy (A, B i C) wystapili o zachowki.
    Zostały one zasądzone w wysokości a, b i c.
    Uprawnieni do zachowków mieszkaja w miejscowościach X, Y i Z a
    zobowiazany do wypłaty zachowków- w miejscowości QQ.
    Jak praktycznie powinien przeprowadzić całą akcję wypłat?
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010

  • 2. Data: 2006-11-23 03:28:55
    Temat: Re: Jak praktycznie TO sie robi? (spłata zachowków)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zb. Drwiega napisał(a):

    > Jak praktycznie powinien przeprowadzić całą akcję wypłat?

    Przelewem?
    Ewentualnie może jechać do każdego wierzyciela i wręczyć mu do rączki.
    Trzecią możliwością jest poczekanie na komornika.
    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-11-23 03:39:24
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <ek34ik$ip0$1@atlantis.news.tpi.pl> Johnson napisal(a):

    > Przelewem?
    > Ewentualnie może jechać do każdego wierzyciela i wręczyć mu do rączki.
    > Trzecią możliwością jest poczekanie na komornika.

    powiedz czy tylko na zarty robisz ze mnie debila, czy tak na powaznie?
    Żartujesz,nie?
    A moze wspomnisz coś o notariuszu?

  • 4. Data: 2006-11-23 03:44:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zb. Drwiega napisał(a):

    > powiedz czy tylko na zarty robisz ze mnie debila, czy tak na powaznie?
    > Żartujesz,nie?

    Naprawdę myślisz, że to żart? To nie żart.

  • 5. Data: 2006-11-23 03:45:54
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Ewentualnie może jechać do każdego wierzyciela i wręczyć mu do rączki.

    Niech pokwituje, że dostał.

  • 6. Data: 2006-11-23 03:48:27
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <ek35g5$ip0$4@atlantis.news.tpi.pl> Johnson napisal(a):

    > Naprawdę myślisz, że to żart? To nie żart.

    no to jesteś również debilem?

    Od takich wypłat płaci sie podatek.Mam go potrącić,
    i zanieśc sam do Urzedu Skarbowego?

    Jestes żałosny. Daruj sobie swa odpowiedź.

  • 7. Data: 2006-11-23 03:49:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zb. Drwiega napisał(a):

    > no to jesteś również debilem?

    A wiesz kto to debil?

    > Jestes żałosny. Daruj sobie swa odpowiedź.

    Eeee.

  • 8. Data: 2006-11-23 03:54:02
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <ek35po$ip0$5@atlantis.news.tpi.pl> Johnson napisal(a):

    > A wiesz kto to debil?

    Ten, Kto udziela debilnych odpowiedzI?
    kogo świeżbi jezyk, i chlapie nim debilnie dla gimnastyki?
    Kto na podstawie pozorów osądza innych?

    > Eeee.
    BUM!

  • 9. Data: 2006-11-23 03:56:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zb. Drwiega napisał(a):

    > Ten, Kto udziela debilnych odpowiedzI?

    A ten kto zadaje4 debilne pytania i nie rozumie prawdziwych odpowiedzi?
    Jak byś go nazwał? Debilem kwadratowym?
    Hint: to ty.

  • 10. Data: 2006-11-23 04:01:51
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <ek366o$mk8$1@atlantis.news.tpi.pl> Johnson napisal(a):

    > A ten kto zadaje4 debilne pytania
    Nie ma pytań debilnych. Są jedynie debilne odpowiedzi.

    >i nie rozumie prawdziwych odpowiedzi?
    głupkowatych odpowiedzi rodem z piaskownicy?
    Trudno brać je na poważnie od prawnika.

    > Jak byś go nazwał? Debilem kwadratowym?
    > Hint: to ty.
    Szesciennym?