  • 21. Data: 2008-08-04 12:15:03
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 sierpień 2008 11:35
    (autor Maverick
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g76igs$f0f$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ale gdy masz TYLKO oswiadczenie to moze zawsze powiedziec ze byl w szoku
    > i podpisal, choc teraz wie ze to nie byla jego wina - i masz slowo
    > przeciwko slowu - i kilka lat biegania po sadach, bieglych itd (a
    > samochodu nie mozesz naprawic bo inaczej biegly nie oceni zniszczen itd
    > - dowod nie moze byc zmieniany, a dowodem jest samochod)

    No ale to co, z dowolnej umowy można się wycofać mówiąc, że się było w
    szoku?

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-08-04 14:30:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 04 sierpień 2008 00:07
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g75a7u$9mk$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale podpisał. To co się ma rozmyślać? Dowody są, że on winny....

    No to co z tego, że podpisał.
    Potem powie, że był w szoku i nie wie co podpisał i możesz się iść
    bujać. Będziesz się bujał z ubezpieczycielem przez długie lata.

  • 23. Data: 2008-08-04 14:31:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > wasz znak: <g76igs$f0f$2@inews.gazeta.pl>):

    > No ale to co, z dowolnej umowy można się wycofać mówiąc, że się było w

    to nie jest umowa.
    Tylko krowa nie zmienia zdania.
    Zawsze się można wycofać z tego co się oświadczyło wcześniej.

  • 24. Data: 2008-08-04 16:49:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie radziłem ci brać oświadczenia i odjechać .Nie umiesz poprawnie
    > zredagować oświadczenie/szef nie pozwala to wzywasz policję i kwita.
    Skoro
    > jeździsz nie swoim autem i jego właściciel każe ci wzywać policję to o
    czym
    > ta dyskusja?
    > Napisałem "rybki albo akwarium". Ne zrozumiałeś przesłania?
    > Skoro formą załatwienia sprawy jest spisanie oświadczenia (wg.statystyk
    > (tylko z PZU) tak załatwia się w RP ok.70% kolizji) to dlaczego dziwisz
    się
    > zdziwieniu policji,że chcesz notatkę i ukarania sprawcy po polubownym
    > załatwieniu tematu??

    gdy tylkosprawca nie zapieral sie ze jest nie winny to zawsze bralem
    oswiadczenie i mialem go w nosie. Nigdy nie zdarzylo sie (a tych przypadkow
    mam na koncie dobre kilka), zeby ubezpieczyciel mi nie wyplacil kasy. A
    zawsze prosze o:
    - okazanie PJ i dowodu zawarcia ubezp. OC
    - naszkicowanie pojazdow na drodze z oznaczeniem kto gdzie jechal oraz
    oswiadczenie co mi kto zniszczyl
    - zapisanie swoich danych w tym numeru policy, PJ oraz adresu, nr rej. oraz
    marki auta

    robie pare fotek w tym sprawcy i po temacie. Zawsze wybieram rozliczenie
    bezgotowkowe i naprawe w autoryzowanym salonie.

    Nie ma szansy aby ktos sie rozmyslil. Pytanie jaki mialby miec motyw ? Jaki
    zysk, ze sie rozmysli ?

    Ostatnio mialem takie zdarzenie. Jade autem i nagle ktos mi w dupe wjechal.
    Kolo chcial wzywac policje bo podobno zle hamowalem. Po telefonie do
    przyjaciela sie rozmyslil. Oswiadczenie spisal. Naprawe mialem bez
    problemow. W najgorszym razie naprawilbym z AC i czekal spokojnie na jego OC

    Icek

  • 25. Data: 2008-08-05 10:18:11
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > (tylko z PZU) tak załatwia się w RP ok.70% kolizji) to dlaczego dziwisz
    > się zdziwieniu policji,że chcesz notatkę i ukarania sprawcy po polubownym

    Masz dziwną manierę wciskania ludziom prawd objawionych, albo po prostu
    nie umiesz czytać. Nie byłeś kiedyś "milicjantem"? Skąd Ci przyszło do
    głowy, że podpis nic nie znaczy, albo że jeżdżę nie swoim autem, albo że
    zdziwiłem się zdziwieniu policji?

    Jeśli powoli czytasz, to napiszę jeszcze raz: policję wezwałem, ponieważ tak
    poradziła mi panienka w PZU- widać, że ma większe pojęcie od Ciebie (ode
    mnie zresztą też), co jest wymagane, żeby uprościć procedurę. Sprawca
    pracuje i mieszka w Niemczech i nie było z nim po kolizji żadnego kontaktu.
    Sprawa w sądzie wymagałaby ode mnie stracenia mnóstwa czasu, a dzięki
    wezwaniu policji wszystko obylo się sprawnie.

    Policjant nie był zdziwiony, tylko zachowywał się bezczelnie i
    nieprofesjonalnie. Na prośbę o spisanie notatki ma to zrobić, a nie
    kombinować. Zuchwałe zabranie dokumentu, to był szczyt bezczelności. Nie
    przekroczył jednak granicy, jaką byłoby nie spisanie notatki, czy nie
    oddanie w końcu oświadczenia. Dlatego też nie napisałem skargi.

    Kiedyś radzono, żeby zawsze wzywać policję, bo mandat praktycznie kończy i
    upraszcza sprawę.
    Teraz wiem, że tak właśnie trzeba robić.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 26. Data: 2008-08-05 12:57:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <z...@z...zz> napisał w wiadomości

    >Skąd Ci przyszło do głowy, że podpis nic nie znaczy,

    Bo umiem czytać ze zrozumieniem?

    > Jeśli powoli czytasz, to napiszę jeszcze raz: policję wezwałem, ponieważ
    > tak poradziła mi panienka w PZU

    Miałeś ją w bagażniku?

    > Sprawca pracuje i mieszka w Niemczech i nie było z nim po kolizji żadnego

    Jakie to ma znaczenie na miejscu kolizji? Po co ci z nim kontakt?

    > Sprawa w sądzie wymagałaby ode mnie stracenia mnóstwa czasu,

    Skąd założenie, że sprawa skończyłaby sięw sądzie?

    > Kiedyś radzono, żeby zawsze wzywać policję, bo mandat praktycznie kończy i
    > upraszcza sprawę.

    To wiedzą wszyscy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2008-08-05 16:21:21
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Nostradamus wrote:
    > To wiedzą wszyscy.

    Tak, to ze jestes trollem jest powszechnie wiadome.

    Marek

  • 28. Data: 2008-08-05 16:30:54
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    > Bo umiem czytać ze zrozumieniem?

    Nie, o to to bym Cię nie podejrzewał :) Umiesz konfabulować i imputować
    ludziom bzdurne treści, ale do czytania ze zrozumieniem ma się to nijak.

    > Miałeś ją w bagażniku?

    Nie - zadzwoniłem do ubezpieczalni sprawcy- nie sądziłem, że to też dla
    Ciebie trudne.

    > Jakie to ma znaczenie na miejscu kolizji? Po co ci z nim kontakt?

    Takie, że firma ubezpieczeniowa chciała się z nim skontaktować po kolizji i
    nic z tego nie wyszło. Z policji otrzymali informacje po miesiącu.

    > To wiedzą wszyscy.

    Cieszę się, że zmieniłeś zdanie.

    Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 29. Data: 2008-08-07 19:59:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Nie - zadzwoniłem do ubezpieczalni sprawcy- nie sądziłem, że to też dla
    > Ciebie trudne.

    Jak sądzisz? Ilu uczestników kolizji bezpośrdnio po kolizji tam dzwoni?

    > Cieszę się, że zmieniłeś zdanie.

    Konfabulujesz. Nie zmieniłem zdania. Przeczytaj ze zrozumieniem od początku.

  • 30. Data: 2008-08-07 19:59:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, to ze jestes trollem jest powszechnie wiadome.

    To żeś głupek również. Ale jaki ma to związek z wątkiem?