  • 1. Data: 2003-10-13 00:06:12
    Temat: Handel przy cmentarzu
    Od: chrome_cube <q...@n...o2.pl.bez.no-spam>

    Witam
    Chciałem się dowiedzieć jak wygląda kwestia handlu przy cmentarzach.
    Słyszałem że wymagane są jakieś zezwolenia, jednak jak to wygląda w
    praktyce, daje się jakoś to ominąć ? Jak tak to jakiego kalibru są to
    rozwiązania ? Czy szklana przepustka wystarczy ? ;)

    pozdro

    chromy

  • 2. Data: 2003-10-13 07:09:05
    Temat: Re: Handel przy cmentarzu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Potrzebne jest zezwolenie właściciela terenu. A zatem jeśli stoisko na być
    na chodniku, to pewnie Zarządu Dróg. Można ominąć wynajmując kawałek
    terenu od kogoś, kto mieszka przy cmentarzu, jeśli miejscowe warunki na to
    pozwalają.