  • 21. Data: 2004-12-28 15:13:30
    Temat: Re: Grozby przez telefon-pomocy
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Robert wrote:

    > Operator ma obowiązek wydac policji logi bilingowe także numerów zastrzeżonych,
    > chyba że centrala dzwoniącego nie miała CID-a (strowger), obecnie nawet
    > dzwoniącego z budki lub prepaida można namierzyć.

    Policji?
    A nie musi byc decyzji prokuratora?

    Wiktor

  • 22. Data: 2004-12-28 18:48:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wieslaw Lubas" <v...@m...put.poznan.pl> napisał w wiadomości

    > Weryfikacje pod jakie numery dzwoniono z uzyciem tej samej karty, o ile
    > zostala uzyta wiecej niz jeden raz?

    Nie wiem, czy jest taka możliwość. Ale jeśli jest, to faktycznie by było
    możliwe. Z tym, że z tego co wiem, to w wypadku karty magnetycznej na pewno
    nie było. Co do Chipowej, to się nie wypowiadam, ale coś mi się zdaje, że
    chyba nie ma takiej możliwości. Podobny wątek idzie równolegle na
    pl.misc.telefonia. Tam siedzą fachowcy, a jednak nikt takiego pomysłu mnie
    zaproponował.