  • 11. Data: 2003-11-10 11:07:48
    Temat: Re: Grozby przez telefon-pomocy
    Od: "Sneer82" <p...@s...com>

    Użytkownik "Reaper" <reaper[NO-SPAM]@poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bonf9b$t38$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    towazyskich,
    > wiele razy namawiala rozwiez moja dziewczyne na sprobowanie czegos takiego
    > (panowie ok.40-lat z zonami i dziecmi,itp.) - ona odmawiala, mowila ze zle
    > robia,ze sa glupie,moze dlatego chca sie zemscic,albo na sile zmusic ja do
    > czegos takiego...sam juz nie wiem.
    >
    > Od przedwczroaj - kiedy to przyszli pod jej okno, a ona (moja dziewczyna)
    > zagozila im wezwaniem policji - juz nie przychodza...moze juz przestana
    mam
    > nadzieje, ale jeszcze sie okaze.

    > Niestety nie mam numeru - on dzwonie z zastrzezonego.

    A sms'y? Z netu, czy z tel. prywatnego?

  • 12. Data: 2003-11-10 11:16:16
    Od: "Reaper" <reaper[NO-SPAM]@poczta.neostrada.pl>

    > A sms'y? Z netu, czy z tel. prywatnego?

    SMS'ow ten koles nie wysyla - inny wysylal ale juz dawno przestal.

  • 13. Data: 2003-11-13 09:24:08
    Od: "Siemowit" <s...@e...ms.su>

    "Robert Tomasik"
    > Ja bym jednak raczej powierzył sprawę Policji.

    Policja jest ostatnia w Polsce instytucja na ktora mozna liczyc w takich
    sprawach. Wystarczy poczytac - "przedstawiciele prawa" dokonuja przestepstw,
    bija niewinnych, powoduja wypadki na drogach, sa coraz czesciej oskarzani o
    rozne rzeczy, maja w dupie poszukiwanie sprawcow pzestepstw (znam ten temat
    bardzo dobrze). Jak sie ma problemy to trzeba brac je w swoje rece i
    zalatwiac.

    A najlepiej byloby stworzyc w Polsce cos innego niz Policja.

  • 14. Data: 2003-11-13 10:31:38
    Od: "Iva" <e...@w...pl>

    witaj
    jesli chodzi o moje zdanie to ja bym powiadomila policje, jaka by ona nie
    byla. jesl ichcesz mozesz na wlasna reke sie dowiedziec co i jak, ale tak by
    nie lamac praw.
    mozna robic wiele rzeczy ale pod warunkiem ze zna sie prawo.

  • 15. Data: 2003-11-13 10:31:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Siemowit rzecze:
    [..]
    > A najlepiej byloby stworzyc w Polsce cos innego niz Policja.

    Popieram. Szczególnie właśnie do przestępstw dokonywanych przez
    sieć telekomunikacyjną.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 16. Data: 2003-11-13 19:58:46
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Arnold Buzdygan w wiadomości <bovmig$ub$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Popieram. Szczególnie właśnie do przestępstw dokonywanych przez
    > sieć telekomunikacyjną.

    Tak tak, Buzdygan już skomercjalizował instytucję dresa pospolitego...

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl

  • 17. Data: 2003-11-13 22:43:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wybacz, ale moim zdaniem nie masz racji. Te przestępstwa popełniają
    policjanci, a nie Policja. To tak, jakbyś powiedział, że trzeba
    zlikwidować Kościół, bo księża grzeszą. Jedno i drugie jest bzdurą.
    Człowiek jest omylny i popełnia błędy. Instytucja jako sama z natury
    rzeczy jest racjonalna i błędów nie popełnia. To tak, jak z naszym Sejmem.
    Oni też nie puszczają bubli prawnych, tylko celowo robią wyjątki w
    ustawach.

  • 18. Data: 2004-12-26 21:42:33
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Operator ma obowiązek wydac policji logi bilingowe także numerów zastrzeżonych,
    chyba że centrala dzwoniącego nie miała CID-a (strowger), obecnie nawet
    dzwoniącego z budki lub prepaida można namierzyć.

  • 19. Data: 2004-12-26 22:25:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba że centrala dzwoniącego nie miała CID-a (strowger), obecnie nawet
    > dzwoniącego z budki lub prepaida można namierzyć.

    O ile z dzwonieniem z prepaida, to bym się jeszcze zgodził. Bo faktycznie,
    jeśli jest nieostrożny, to można to zrobić analizując logi wejściowe i
    wyjściowe, a później pytając tamtych abonentów. To w wypadku budki
    telefonicznej już sobie tego za bardzo nie wyobrażam. To znaczy można
    oczywiście namierzyć budkę telefoniczną, ale z reguły bywa pusta.
    Zabezpieczanie śladów w budce proponujesz, czy masz jakąś inną koncepcję?

  • 20. Data: 2004-12-28 01:52:28
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > oczywiście namierzyć budkę telefoniczną, ale z reguły bywa pusta.
    > Zabezpieczanie śladów w budce proponujesz, czy masz jakąś inną koncepcję?
    Weryfikacje pod jakie numery dzwoniono z uzyciem tej samej karty, o ile
    zostala uzyta wiecej niz jeden raz?

    WL