  • 11. Data: 2004-10-25 20:27:29
    Temat: Re: Gmina a szkola
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:wabd36k2xiy.1iulf0h4jiinl.dlg@40tude.net...
    > Wtajcie,
    > prosta (?) sprawa:
    > 1. kto jest _bezpośrednim przełożonym_ dyrektora publicznej szkoły
    > ponadgimnazjalnej (lub zespołu skzół [podstawówka, gimnazjum, liceum]) w
    > gminie? Wójt, który szkołę finansuje, czy ktoś inny?
    > 2. Czy zgodna z prawem jest sytuacja, w której ŻONA wójta jest DYREKTOREM
    > takiej szkoły?
    > 3. Kto jest organizatorem konkursu na stanowisko DYREKTORA szkoły?
    >
    > Z góry dziękuję za wszystkie sugestie (gdyby jakaś podstawa prawna padła,
> [...]

    W zasadzie jak masz się o co bić to można wysmaczyć doniesienie do
    prokuratury. W uzasadnieniu możesz napisyać wszystko. Im więcej tym lepiej.
    Papier wszystko przyjmie a prokuratura ma obowiązek przeanalizowania twojego
    doniesienia o popełnieniu przestępstwa. To nie boli. Jak masz z kimś na
    pieńku a nie masz jak go "złapać" to jest to jedyne wyjście. Oczywiście
    jeżeli będziesz pisał prawdę, samą prawdę i tylko prawdę.
    Jeżeli ten gość faktycznie był powierzającym jej obowiązki to można go
    oskarzać o wiele rzeczy.
    HEY

  • 12. Data: 2004-10-25 23:15:42
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 18:35:58 +0000 (UTC), Roman G. napisał(a):

    > Art. 38 i 38a Ustawy o systemie oświaty.
    >
    > RG

    Dzięki, Roman - przejaśniało mi w głowie.
    --
    Marcin
    maql{at}tlen{dot}pl