  • 1. Data: 2005-07-21 13:08:00
    Temat: Gdzie mozna znalezc take zarzadzenie uprzejmie prosze o pomoc
    Od: "+r-m-k+" <r...@o...pl>

    Witam

    Chodzi mi o Zarzadzenie nr 9 Min. Bud. i Przemyslu Mat. Bud. z dnia
    01.08.1989 r. (Dz. Urzed. M.B. i PMB Nr 3 poz. 6)

    ...szukalem na googlach, ale nic takiego nie znalazlem - a wlasciwie cos
    takiego, ale z roku 1983 r. - zgadza sie nr zarzadzenia, dzien, miesiac,
    tylko nie rok, ale z tego co sie dowiadywalem, to na bank jest 1989. W lexie
    nie ma...

    Z gory dziekuje.

    Milego dnia.

    rmk

  • 2. Data: 2005-07-21 19:34:25
    Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "+r-m-k+" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chodzi mi o Zarzadzenie nr 9 Min. Bud. i Przemyslu Mat. Bud. z dnia
    > 01.08.1989 r. (Dz. Urzed. M.B. i PMB Nr 3 poz. 6)

    Moze tutaj znajdziesz: http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Powodzenia