  • 1. Data: 2005-07-21 11:05:07
    Temat: Wgląd do arkuszy maturalnych - ile można czekać?
    Od: Gonzo <W...@o...pl>

    Witam!

    czy jest jakis przepis określający maksymalny czas oczekiwania, który
    wyznacza Okręgowa Komisja Egzaminacyjna, na wgląd do pracy maturlnej?
    czy komisja ma prawo wyznaczyć termin za kilka miesięcy? - po wielu
    sytuacjach źle wyliczonych punktów chciałem sprawdzić swoją pracę
    maturalną, ale gdy termin jest wyznaczony za kilka miesięcy to całość mija
    się z celem, ponieważ nie mam wtedy żadnych szans odwołania się od
    rekrutacji na studia, na które zabraknie mi paru punktów z matury.

    Gonzo