  • 1. Data: 2008-02-10 13:57:50
    Temat: GRY HAZARDOWE.
    Od: "KACPER." <s...@g...com>

    W moim mieście jest pełno automatów do gier.Są to maszyny do
    grania na pieniądze.Jest ich wszędzie pełno,są w kolekturach
    totalizatora,zakładach bukmacherskich,barach,kafejkach.A co najgorsze
    w sklepach na dworcach PKS,PKP.są one bez nadzoru
    mają tylko naklejone kartki " gra tylko dla dorosłych.Dozwolone od
    18 lat "Na tych automatach gra nie tylko młodzież szkolna ale sam
    widziałem grające dzieci.Nikt nie zajmuje się tym.Dochodzi do
    wykradania pieniędzy,wyłudzania na gre.Te maszyny wypłacają wygrane do
    10 000 zł.
    Kto powinien to nadzorować. Jakie są przepisy z tym związane,gdyż to
    jest według mnie hazard.Czy to funkcjonuje legalnie.

  • 2. Data: 2008-02-10 18:03:37
    Temat: Re: GRY HAZARDOWE.
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    >Użytkownik "KACPER." <s...@g...com> napisał w wiadomości
    hsh.googlegroups.com...
    >Kto powinien to nadzorować. Jakie są przepisy z tym związane,gdyż to
    >jest według mnie hazard.Czy to funkcjonuje legalnie.

    Ustawa o grach losowych i zakładach wzqajemnych - szukaj tam gdzie tematem
    sa maszyny losowe o niskich wygranych.