  • Data: 2006-11-10 06:29:31
    Temat: GLS - naruszenie tajemnicy korespondencji
    Od: "Mateusz Rutkowski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wczoraj mialem niebywala przyjemnosc zetknac sie z rzeczywistoscia
    kreowana przez kuriera GLS. Kolega wyslal mi FedEx'em paczke z Stanow.
    Z racji, ze zalezalo nam na czasie i bezpieczenstwie przesylki,
    postawilismy na kuriera. Myslalem, ze przesylka zaginela bo termin
    dostarczenia uplynal pare dni temu. Przesylke kurierska dostarcza mi
    .... sadiadka. Kurier firmy GLS zamiast dostarczyc przesylke pod
    wskazany adres powedrowal sobie do sasiadow i poprosil ich o
    przekazanie koperty. Szczescie, ze mam szczerych i uczciwych sasiadow.
    Ciekaw jestem na jakiej podstawie kurier podja taka decyzje. Firma GLS
    ani nie skontaktowala sie ze mna, ani nie uzyskala stosownych
    notyfikacji upowazniajacych ja do dokonania takich dzialan. Cala
    sytuacja bylem zaskoczony.

    Czy istnieje mozliwosc aby podjac dzialania prawne przy tym stanie
    sprawy? Czy prokuratura po zgloszeniu takowego przestepstwa, z
    podejrzeniem, ze proceder ma charakter masowy moze wszczac postepowanie
    przygotowawcze?