  • Data: 2006-11-10 08:57:13
    Temat: Re: GLS - naruszenie tajemnicy korespondencji
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > wczoraj mialem niebywala przyjemnosc zetknac sie z rzeczywistoscia
    > kreowana przez kuriera GLS. Kolega wyslal mi FedEx'em paczke z Stanow.
    > Z racji, ze zalezalo nam na czasie i bezpieczenstwie przesylki,
    > postawilismy na kuriera. Myslalem, ze przesylka zaginela bo termin
    > dostarczenia uplynal pare dni temu. Przesylke kurierska dostarcza mi
    > .... sadiadka. Kurier firmy GLS zamiast dostarczyc przesylke pod
    > wskazany adres powedrowal sobie do sasiadow i poprosil ich o
    > przekazanie koperty. Szczescie, ze mam szczerych i uczciwych sasiadow.
> [...]
    Moze nie masowy ale w tej firmie spotykany.
    Mialem takie przypadki juz kilka razy ( korzystamy z GLS) , w dodatku
    przesylka u "sasiadujacej frmy" zaginela. To samo mialem ze Stolica - w
    dodatku zostawil paczke u sasiadki za ktora nie przepadam :D.
    Sprawdz w prawie przewozowym - z tego co pamietam takiego "tricku" robic im
    nie wolno - mozesz spokojnie reklamowac w GLS (paczka ma byc dostarczona w
    miejsce przeznaczenia). Jednak na prokuratora to chyba za malo.

    K.