  • 1. Data: 2007-04-28 14:39:55
    Temat: Faktura na sprzęt komputerowy a ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jak to jest z tą ustawą? Czy rzeczywiście każdy sprzedawca sprzętu
    komputerowego powinien umieszczać na fakturach swój numer
    identyfikacyjny z rejestru ZSEIE?

  • 2. Data: 2007-04-28 19:46:04
    Od: "Tomek" <t...@s...pl>

    "Piotr Dembiński" wrote:
    > Jak to jest z tą ustawą? Czy rzeczywiście każdy sprzedawca sprzętu
    > komputerowego powinien umieszczać na fakturach swój numer
    > identyfikacyjny z rejestru ZSEIE?

    a czy jak ja kupuje sprzet w hurtowni to tez musze wysylac wniosek do GIOS?
    Mieszkam w duzzzzym miescie i szukalem w bazie GIOS sklepow komputerowych z
    miasta i tylko kilka z nich znalazlem ,reszta - nic.

    Przeciez hurtownia juz wprowadza sprzet na rynek czy tez importer, jak to jest?

    Wpis do GIOS 50zl i na rok tyle samo ale czy podpisanie umowy z firma
    utylizyjaca juz cos kosztuje?? Jakie to sa ceny? A moze oni zbieraja za darmo -
    przeciez odzyskuja z tego cos i maja na tym zysk!

  • 3. Data: 2007-04-28 21:54:52
    Od: Peter Dembinski <p...@h...domek>

    "Tomek" <t...@s...pl> writes:

    > a czy jak ja kupuje sprzet w hurtowni to tez musze wysylac wniosek
    > do GIOS? Mieszkam w duzzzzym miescie i szukalem w bazie GIOS sklepow
    > komputerowych z miasta i tylko kilka z nich znalazlem ,reszta - nic.

    Z tego, co wiem, to w GIOŚ muszą się rejestrować nawet drobni
    składacze komputerów.

    > Przeciez hurtownia juz wprowadza sprzet na rynek czy tez importer,
    > jak to jest?

    Też chciałbym wiedzieć.

> [...]
    > z firma utylizyjaca juz cos kosztuje?? Jakie to sa ceny? A moze oni
    > zbieraja za darmo - przeciez odzyskuja z tego cos i maja na tym

    To wszystko rzecz jasna kosztuje.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 4. Data: 2007-04-28 22:10:46
    Od: Piotr Dembiński <p...@g...pl>

    "Tomek" <t...@s...pl> writes:

> [...]

    składacze komputerów.

    > Przeciez hurtownia juz wprowadza sprzet na rynek czy tez importer,

    Też chciałbym wiedzieć.