  • 1. Data: 2002-03-05 09:11:56
    Temat: Eksmisja z lokalu kwaterunkowego...
    Od: "Roman" <m...@w...pl>

    ...mam taki propblem - mianowicie zamieszkuje w lokalu kwaterunkowym w
    ktorym jestem zameldowany od roku 1999 listopada. Glowny lokator zmarl w
    lecie roku 2001. Poszedlem do UM i zlozylem wniosek a Pani poinformowala
    mnie iz bedzie jakis wywiad srodowiskowy i prawdopodobnie mnie wyrzuca z
    lokalu (!?). Ponoc bedzie jakies badanie srodowiskowe, czy cos takiego i mam
    sie liczyc z decyzja odmowna... Co wtedy? Czy moze nie skladac takiego
    wniosku?

    Pzdr

  • 2. Data: 2002-03-06 21:14:36
    Temat: Re: Eksmisja z lokalu kwaterunkowego...
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    Z praktyki (nie z przepisow) jesli placiles regularnie czynsz i nie
    zdewastowales lokalu to na 99 % powinni ci przyznac prawa glownego najemcy.
    Ten 1 % to lapowka kogos kto "czycha" na lokal komunalny, zeby go np. kupic
    od gminy czy miasta.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-03-07 12:57:02
    Od: "Kasia Walczyk" <k...@s...pl>

    A kim był dla ciebie najemca?(chodzi o pokrewieństwo).To bardzo istotne.

    Kasia

  • 4. Data: 2002-03-07 13:21:00
    Od: "Roman" <m...@w...pl>

    To jest babcia

  • 5. Data: 2002-03-07 14:49:06
    Od: "Kasia Walczyk" <k...@s...pl>

    Po 10 lipca 2001r zmieniło się prawo lokalowe,i nie jestem pewna czy jesteś
    uprawniony do podpisania umowy o najem lokalu po babci(mój dziadek zmarł w
    1994).Ale jeśli mogę ci dać radę to nie chodż po żadne informację do
    wydziału lokalowego,tam zawsze prawo będzie przeciwko Tobie(mówie to z
    własnego doświadczenia,właśnie jestem po ogłoszeniu wyroku)proponuje poradę
    u dobrego adwokata.
    Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz na priv.