  • Data: 2006-08-30 19:31:56
    Temat: EMPiK nie chce sprzedać książki po cenie ze strony www
    Od: wombi <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Za pośrednictwem strony www.empik.pl zamówiłem książkę.Cena książki to
    4,49zł (słownie: cztery złote 49/100). Taka cena widnieje przy produkcie
    na stronie www. Jest także taka sama gdy zaloguję się na swoje konto i
    sprawdzam stan realizacji mojego zamówienia.Dzisiaj dzwoniłem do EMPiK-u
    i facet powiedział mi,że książka jest do odebrania ale nie za 4,49 zl
    tylko za 44,99zł. Zawarli ze mną umowę sprzedaży, cena była ustalona w
    momencie zwierania umowy a oni teraz zmieniają jednostronnie
    postanowienia tej umowy. Czy EMPiK może na tym etapie skutecznie zmienić
    cenę książki?