  • 1. Data: 2002-11-11 14:05:30
    Temat: Dziwna umowa.
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    Mam zagadke. Sp. z o.o. ze 100% kapitalu zagranicznego musi otrzymac
    zezwolenie na zakup ziemi.
    Plan jest wiec taki, aby ograniczyc kapital zagraniczny do 49%. Reszte
    obejme ja, do czasu otrzymania zezwolenia.
    I tu pojawia sie kwestia dziwnej umowy.
    Moje udzialy zostano oplacone z pieniazkow inwestora zagranicznego. No i
    potrzebna jest umowa, ktora okreslilaby je jakos. Najlepiej jako zadatek na
    poczet przyszlej sprzedazy tych udzialow temu inwestorowi. Tylko nie wiem,
    czy to zgodnie z prawem wyglada.
    Moze cos innego, jakas pozyczka?
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    Pzdr
    Omulec

  • 2. Data: 2002-11-11 16:19:02
    Temat: Re: Dziwna umowa.
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Po pierwsze twoje działanie mogą - nie jestem specjalista od prawa karnego
    ale kazus spółek z województwa zachodnio pomorskiego - postępowania karne -
    nie jest zgodne z prawem.
    Mało tego sprzedaż udziałów dających zagranicznemu udziałowcy większość w
    spółce będącej właścicielem nieruchomości również wymaga uzyskania
    zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych.

  • 3. Data: 2002-11-11 16:29:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mało tego sprzedaż udziałów dających zagranicznemu udziałowcy większość w
    > spółce będącej właścicielem nieruchomości również wymaga uzyskania

    Przeciez napisal ponizej "do czasu otrzymania zezwolenia".

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-12 14:40:24
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Omulec" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > poczet przyszlej sprzedazy tych udzialow temu inwestorowi. Tylko nie wiem,

    Byli już tacy, co tak robili. Ostatnio sąd w Szczecinie ich wsadził.

    Pozdrawiam
    Brodek