  • 1. Data: 2002-11-11 13:59:28
    Temat: nierozstrzygnieta sprawa o przyznanie opieki nad dzieckiem i przedszkole
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Zapisalam corke do przedszkola samorzadowego. Do tej pory chodzila do
    prywatnego i nie mialam zadnych proble,ow ani z tym, ze dziecko nie ma tu
    meldunku ani z tym, zeby dziecko bylo wydawane tylko mnie i mojemu mezowi...

    W przedszkolach samorzadowych sprawa ma sie inaczej... Najpierw musialam
    pojechac do sadu i uzyskac zaswiadczenie (!!) ze dzieco jednak mieszka tu
    gdzie mieszka (na szczescie sedzia zrozumiala powage sprawy i cos takiego mi
    sklecila), pozniej zameldowac na pobyt czasowy do dwoch miesiecy (nie moge
    na dluzej, nie mam zgody ojca dziecka), inaczej placilabym zamiast 170 pln
    600 pln miesiecznie.

    Na tym jednak moje problemy sie nie skonczyly. W sadzie trwa sprawa o
    przyznanie mi opieki nad dzieckiem. Najwczesniej kolejna rozprawa odbedzie
    sie w styczniu i nie bedzie ona ostatnia... Chcialabym zapewnic malej spokoj
    i bezpieczenstwo a obawiam sie, ze jej tata bedzie chcial zemscic sie na
    mnie i odbrac ja z przedszkola i wywiesc do siebie (300 km od mojego
    domu...). W przedszkolu zaswiadczenie o tym, ze sprawa sie toczy nic nie
    dalo. Czy moge zrobic cos, zeby uniemozliwic ojcu dziecka porwanie go??

    Z drugiej strony, jak sie zastanowilam, to jesli ojciec dziecka przyjdzie do
    mojego domu z policja, a ja wciaz nie mam rozstrzygnietej sprawy w sadzie,
    to czy moge cos zrobic, zeby nie zabral dziecka??

    Jesli ktos wie, jak sobie radzic w takiej sytuacji, prosze o wszelkie
    sugestie...

    Kania