  • 11. Data: 2006-08-22 11:00:53
    Temat: Re: Dzieci, plac zabaw i art. 51 KW
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    castrol napisał(a):

    > Użytkownik "MiReK" <m...@D...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Nie w Waszym wypadku ma zastosowanie art. 107 KW, lecz w wypadku tych
    > upierdliwych mieszkancow ktorym przeszkadzaja bawiace sie dzieciaki.

    No to super nam to pomogło :)
    Czy niepokojeniem jest zagranie w piłkę przez dzieci w wieu 3-9 lat dwa
    razy na całe wakacje ? Czy niepokojeniem jest bawienie się dzieci w
    piaskownicy ?

    M.

  • 12. Data: 2006-08-22 21:31:42
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Witam..
    Czy rozmowa z dzielnicowym cos pomogla?
    Pzdr
    Art

  • 13. Data: 2006-08-23 08:57:44
    Od: "castrol" <j...@b...wywalto.pl>

    > No to super nam to pomogło :)
    > Czy niepokojeniem jest zagranie w piłkę przez dzieci w wieu 3-9 lat dwa
    > razy na całe wakacje ? Czy niepokojeniem jest bawienie się dzieci w
    > piaskownicy ?

    Jeszcze raz przeczytaj co napisalem :) Art 107 KW ma zastosowanie do
    upierdliwych wygladaczy z okien, ktorym wasze dzieci przeszkadzaja.

    To nie gra w pilke przez dzieciaki jest niepokojeniem (bo to ze dzieci sie
    bawia jest rzecza naturalna a ile halasu moze wyrzadzic 5 letnie dziecko
    bawiace sie pilka?), lecz to co wyprawiaja Ci wasi sasiedzi.

    Czyli pod art 107 KW podpada:
    - krzyki z okien w kierunku dzieciaków
    - wysyłanie (klamliwych) pism o zakłócanie spokoju
    - wrzaski na dzieci wraz z groźbami zgłoszenia na policje itd.

    Nalezy to wszystko zglosic do dzielnicowego po prostu i domagac sie ukarania
    upierdliwych osob.

    --
    Pozdrwiam
    Jacek

  • 14. Data: 2006-08-23 08:57:55
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Art napisał(a):
    > Witam..
    > Czy rozmowa z dzielnicowym cos pomogla?

    Została sporządzona notatka, podałem świadków i będzie sprawa
    wyjaśniana. Mam nadzieje, że doprowadzi to przynajmniej do dłuższego
    okresu spokoju. Jaki będzie wynik sprawy oczywiście powiadomię.

    Dziękuje za zainteresowanie.

    M.

  • 15. Data: 2006-08-23 10:36:32
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    castrol napisał(a):

    > Jeszcze raz przeczytaj co napisalem :) Art 107 KW ma zastosowanie do

    Bardzi cię przepraszam, faktycznie żle to zrozumiałem.

    Dziękuje za porade i wyjaśnienie.