  • 1. Data: 2003-11-03 08:18:31
    Temat: Dwa cenniki za jedna usluge....
    Od: "Wielebny" <w...@W...onet.pl>

    Witam wszystkich, mam takie problem. Jest sobie firma X u ktorej wykupilem
    sobie staly dostep do internetu. Sa dwa abonamenty 128 i 256kbit/s, mam ten
    drugi ktory jest oczywiscie drozszy. Problem w tym ze z technicznego punktu
    widzenia, majac abonament 128 czy 256 transfer jest taki sam, czyli nie ma
    zadnej roznicy w dostarczanej usludze. Czy firma X moze tak robic, ewntualnie
    czy moge na tej podstawie ze nie ma roznicy przejsc na nizszy abonament pomimo
    ze mam umowe podpisana na rok na 256kbit?
    Zgodnie z umowa, transfer jaki mam to _do_ 256kbit, przy czym oni nie maja
    ograniczenia pasma, czyli jak nikt nie korzysta z netu to moge miec i 512kbit
    lub wiecej (teoretycznie), bo przewaznie to dziala wolniej niz na modemie :-\
    Pozdrawiam. Wielebny

  • 2. Data: 2003-11-03 09:34:40
    Temat: Re: Dwa cenniki za jedna usluge....
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    512kbit
    > lub wiecej (teoretycznie), bo przewaznie to dziala wolniej niz na modemie
    :-\

    A niemógłbyś tej umowy zeskanować i pokazać, to by wiele wyjaśniło.

    pzdr

  • 3. Data: 2003-11-03 12:37:53
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > majac abonament 128 czy 256 transfer jest taki sam, czyli nie ma
    > zadnej roznicy w dostarczanej usludze.

    Miałem kiedyś podobny problem z dostawcą Internetu, wszystko było Ok, ale
    przypadkiem zażądałem wykresu aktywności na łączu ... jakież było moje
    zaskoczenie gdy się okazało, że niezależnie od okoliczności wykorzystywane
    jest tylko 1/4 przepustowości ... powyżej ani jednego, nawet maleńkiego
    piku! - Wypowiedziałem umowę i zaabonowałem wolniejsze łącze :) nic się nie
    zmieniło, poza ceną!
    nn

    x-- 100 Proof News - http://www.100ProofNews.com
    x-- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
    x-- Access to over 800 Gigs/Day - $8.95/Month
    x-- UNLIMITED DOWNLOAD