  • Data: 2007-03-03 12:03:21
    Temat: Dostarczenie zwolnienia lekarskiego ZUS ZLA -dawne L4
    Od: "Wojtek" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    20 lutego otrzymałem od lekarza zwolnienie ZUS ZLA -dawne L4 (zwolnienie
    otrzymałem z terminem od 19 lutego), które w tym samym dniu zostało wysłane
    pocztą, listem poleconym zwykłym (bez potwierdzenia odbioru). Dodatkowo
    poinformowałem telefonicznie pracodawcę o nieobecności w pracy 19 lutego a
    20 lutego poinformowałem o terminie przewidywanej nieobecności. Ponieważ
    poczta nawaliła, zwolnienie dotarło do pracodawcy 28 lutego.
    Moje pytanie -czy pracodawca może obniżyć mi dodatkowo -z 80% wynagrodzenie
    jeszcze o 25% za czas choroby ze względu na niedostarczenie w terminie
    zwolnienia lekarskiego ?? A jeśli nie to czy jest jakaś podstawa prawna
    mówiąca o tym, ze za termin powiadomienia liczy się data stempla pocztowego?
    Jeśli tak to co dalej -wynagrodzenie zostało mi obniżone :(

    Pozdrawiam
    Wojtek