  • Data: 2007-03-03 21:11:59
    Temat: Re: Dostarczenie zwolnienia lekarskiego ZUS ZLA -dawne L4
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek nabazgrolił na ekranie:
    > Moze coś w tym jest :) -ale dalej nie mogę się doliczyć :( Czytałem, ze
    > oblicza się z 6 bądź 12 miesięcy -od czego to zależy? Które przepisy o
    > tym mówią?
    > I gdzie mogę znaleźć, jak dokładnie się to oblicza?

    12 miesięcy. Kiedyś było 6 miesięcy albo 12 /jak ktoś miał np. prowizyjne,
    akordowe wynagrodzenie/. Od 5 (8?) lutego 2005 roku liczy się z 12
    miesięcy.
    Aha i postawa to wynagrodzenie zasadnicze, premia (w zaleznosci od
    regulaminu, bo moze być i bez premii), po odjęciu składek zus (emeryt.,
    rent. i chorobowe czyli minus 18,71%). Ale to wynagrodzenie chorobowe nie
    podlega oskładkowaniu składkami zus poza zdrowotnym.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --