    From: "Gizayer" <G...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dług do spłacenia
    Date: Mon, 23 Nov 2009 10:35:55 +0100

    Witam,

    Mój kuzyn w niedługim czasie po skończeniu szkoły otrzymał dość ciekawą
    propozycję
    w pewnej spółce zoo na stanowisku prezesa.
    Nic się na tym nie znał a jego zadaniem było tylko podpisywanie pewnych
    dokumentów.
    Czyli był tylko figurantem i frajerem od podpisywania.
    Firma była jakimś przekrętem.

    Minęło kilka lat.
    W tej chwili kuzyn już tam nie pracuje.
    Ostatnio jednak pewna firma zgłosiła się do kuzyna o spłatę długu,
    kilkanaście tysięcy złotych za nieopłacone faktury.
    Zgłaszają się do niego ponieważ od firmy nie mogą odzyskać pieniędzy bo ich
    nie mają
    a jego podpis widnieje na podpisywanych umowach.

    Ta Firma,sp. zoo, nadal istnieje jednak nie ma nic na kontach bankowych,
    nie ma żadnego majątku
    z którego mogła by pokryć długi.
    Jego wkład w sp. zoo był zerowy.
    Firma nadal istnieje, nie mam pojęcia dlaczego nie ogłosiła bankructwa.
    Czy mają więc prawo uzyskać te pieniądze od mojego kuzyna?

    Dziękuje i pozdrawiam
    G.