  • 1. Data: 2006-09-01 12:34:47
    Temat: Delegacja w dniu wolnym od pracy.
    Od: "Szymon Fortuna" <s...@N...com>

    Witam serdecznie,
    czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia/wiedzę w temacie delegacji w
    dniu(dniach) wolnym od pracy?
    Pracownik jest zatrudniony na umowę o pracę, normowany czas pracy, pn-pt
    7.30-15.30 lub 10-18.
    Delegacja ma trwać od godz. 12 w sobotę do ok. 14 w niedziele (razem z
    podróżą w jedną i drugą stronę).
    Jakie prawa przysługują pracownikowi z tytułu tego, że delegacja odbywa się
    w dniach wolnych od pracy??
    Pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedź - sprawa jest dość pilna,
    Szymon Fortuna

  • 2. Data: 2006-09-01 13:04:09
    Temat: Re: Delegacja w dniu wolnym od pracy.
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 1 Sep 2006 14:34:47 +0200, Szymon Fortuna napisał(a):

    > czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia/wiedzę w temacie delegacji w
    > dniu(dniach) wolnym od pracy?

    Firma wysyła, firma płaci. U mnie zawsze liczyła się tylko ilość dni
    a nie jakie to były. Wole od pracy to inna sprawa - pracujesz
    to coś dostaniesz wg KP, albo jak tam się umówisz z pracodawcą
    (ja za pracę w soboty odbieram wolne dni co jakiś czas).

    Info o delegacjach znajdziesz w DU nr 236 poz 1990.

    Pozdrawiam,
    Henry