eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDelegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km › Delegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km
  • Data: 2012-04-13 09:49:53
    Temat: Delegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km
    Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem młodym pracownikiem oświaty (nauczycielem) we wsi X w gminie Y.
    2 tyg. temu dyrektor szkoły poprosił mnie o odebranie (samochodem prywatnym)
    ważnych dokumentów w miejscowości Z w ramach delegacji służbowej.
    Otrzymałem wczoraj w kopercie (????) rozliczenie delegacji wyliczoną 218 km
    x 0,35 zł/km co dało kwotę 76,30 zł.
    Czy ktoś może mi wytłumaczyć na jakiej podstawie szkoła wypłaciła mi taką
    kwotę bazując na stawce 35gr/1km a nie jak to wynika z art. 34a ust. 2
    ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2004 r. nr 204,
    poz. 2088, z późn. zm.) 0,8358 zł/1km.