eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDelegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km › Re: Delegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km
  • Data: 2012-04-13 23:40:02
    Temat: Re: Delegacja służbowa samochodem prywatnym - Gmina wypłaciła 35gr/km
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czeslawek wrote:

    > Do nowego są droższe części a i serwisowanie przeważnie w ASO, bo auto
    > jeszcze na gwarancji lub zwykli mechanicy jeszcze nie mają z nim
    > doświadczenia.

    To też nie. Bo "przebiegi" płynów są w nowszych autach dłuższe.
    I jak już pisałem nowsze mniej się psuje.
    Więc suma sumarum wyjdzie podobnie. Różnice to wynikają raczej ze spalania.
    W tej stawce mieścić się muszą auta, które spalają ok 5-6 litrów i ponad 10.
    W załozeniu pierwszym masz w swoim przypadku 15000 zł poza paliwem
    z czego wydasz po 30000km przebiegu góra 3000zł na przeglądy i wymiany.
    Po czterech latach masz auto z pięknym przebiegem
    ponad 200 000km i około 50000zł na nowe.
    Trudno znaleźć też kupca np moje stare auto ma przebieg 260tys co
    odstrasza,
    a stan techniczny jest dobry.