    From: Grandalf <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy zaświadczenie ze szkoły = pieczątka na legitymacji?
    Date: Tue, 02 Jan 2007 20:38:53 +0100

    Witam serdecznie! Mam taką o to sprawę. Czy w przypadku gdy legitymacja
    szkolna nie jest podbita można przedstawić z nią zaświadczenie ze szkoły
    potwierdzający fakt bycia uczniem danej szkoły? Zdarzył mi się
    niespodziewany wyjazd i nie miałem już jak podbić legitymacji i niestety
    musiałem dopłacić do biletu, na szczęście niezbyt dużo. Dziwna sprawa
    jest taka, że pierwszy konduktor PKP po zastanowieniu uznał mi to
    zaświadczenie natomiast drugi powiedział, że PKP tego nie honoruje.

    Jaka jest prawna strona takiej sytuacji?