  • 1. Data: 2007-09-28 12:45:52
    Temat: Czy ta sprawa jest przegrana?
    Od: "abc" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    znajoma, która ma dobre serce, swojego byłego chłopaka wpisała do aktu
    notarialnego mieszkania jako współwłaściciela (wtedy jeszcze byli razem).
    Ona kupując mieszkanie sprzedała stare, on także dorzucił coś od siebie,
    procentowo ona 75%, on 25%.
    Teraz, niestety nie są razem, ona chce formalnie pozamykać te sprawy, oddać
    procentowo byłemu pieniądze za mieszkanie, uwzględniając wzrost cen
    nieruchomości. Ale koleś chce 50%! Nie chce niczego podpisywać, na nic sie
    zgodzić. Czy ta sprawa jest w jakiś sposób do rozwiązania, jak? Jakieś
    pomysły?

    abc

  • 2. Data: 2007-09-28 12:56:04
    Temat: Re: Czy ta sprawa jest przegrana?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "abc" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś pomysły?

    a czy da sie w jakis sposob udowodnic kto ile w mieszkanie wlozyl?

  • 3. Data: 2007-09-28 13:03:04
    Od: "abc" <w...@g...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "abc" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a czy da sie w jakis sposob udowodnic kto ile w mieszkanie wlozyl?

    Są faktury na wszystko.

  • 4. Data: 2007-09-28 13:13:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Są faktury na wszystko.

    znaczy sie da sie przed sadem udowodnic ze jej wklad wyniosl 75% a jego 25%?

    jesli tak, to do kancelarii sie umowic i oni juz dalej pokieruja

  • 5. Data: 2007-09-28 13:14:18
    Od: "MT" <s...@d...null>

    FV na mieszkanie?

    Trzeba bylo u notariusza spisac udzial , jesli nie masz zadnego papierka 50%
    jest wspolmalzonka.

  • 6. Data: 2007-09-28 13:22:14
    Od: "abc" <w...@g...pl>

    > FV na mieszkanie?
    >
    > Trzeba bylo u notariusza spisac udzial , jesli nie masz zadnego papierka
    50%
    > jest wspolmalzonka.

    To nie współmłżonek, tylko były facet. Pisałem. A pewnie, że sa faktury. Od
    dewalopera. Co w tym dziwnego? Da się udowodnić, kto ile zapłacił. Więc
    zasadnicze pytanie: Jeśli wpisała go jako współwłaściela do aktu, bez
    podziału procentowaego, to czy ma teraz szanse na sprawiedliwe
    rozstrzygnięcie?

  • 7. Data: 2007-09-28 13:27:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > zasadnicze pytanie: Jeśli wpisała go jako współwłaściela do aktu, bez
    > podziału procentowaego, to czy ma teraz szanse na sprawiedliwe
    > rozstrzygnięcie?

    szanse ma, ale najprawdopodobniej tylko sadownie

  • 8. Data: 2007-09-28 13:29:50
    Od: "abc" <w...@g...pl>

    > szanse ma, ale najprawdopodobniej tylko sadownie

    dzięki, będzie działać

  • 9. Data: 2007-09-28 16:54:41
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    abc pisze:
    > Witam,
    > znajoma, która ma dobre serce, swojego byłego chłopaka wpisała do aktu
    > notarialnego mieszkania jako współwłaściciela (wtedy jeszcze byli razem).
    Kupowałem mieszkanie na spółkę z moją, wtedy narzeczoną a w chwili
    obecnej żoną, i przemiła pani notariusz zapytała sie nas jakie mamy
    udziały w tym mieszkaniu. Tak więc w akcie notarialnym powinna sie
    znaleźć informacja w jaki częściach kto jest właścicielem.
    I to będzie raczej nie do podważenia
> [...]
    > nieruchomości. Ale koleś chce 50%! Nie chce niczego podpisywać, na nic sie
    > zgodzić. Czy ta sprawa jest w jakiś sposób do rozwiązania, jak? Jakieś

    Czy chodzi tylko o kasę z zakupu mieszkania czy również tę jaką
    wsadziliście (remont, agd itp), może warto to przeliczyć co by sie nie
    okazało że 90% faktur będzie na niego i się okaże że zamiast 50% będzie
    trzeba 60% czy 70%.
    Jako brat specjalisty od remontów spotkałem się już z przypadkami gdzie
    koszt remontu przewyższał wartość nieruchomości.

    p,M

  • 10. Data: 2007-09-28 18:29:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > FV na mieszkanie?
    >
    > Trzeba bylo u notariusza spisac udzial , jesli nie masz zadnego papierka
    50%
    > jest wspolmalzonka.

    nie ma spraw 100% przed sadem

    Icek