  • 121. Data: 2021-08-19 09:26:56
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2021 o 09:22, _Master_ pisze:
    > Można zmienić kilka drobnych przepisów o odwiedzinach i dziedziczeniu.

    Można wprost wymyślić "związek partnerski" i napisać w jakiejś ustawie,
    że w zakresie majątkowym oraz wzajemnego reprezentowania się - a jak
    jeszcze są jakieś potrzeby, to dodając i te potrzeby - maja zastosowanie
    przepisy o małżonkach. Nie nazywajmy tylko tego małżeństwem, bo to -
    cytując jednego użytkownika USNETu - gwałt na logice.

    --
    Robert Tomasik

  • 122. Data: 2021-08-19 10:34:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 09:26, Robert Tomasik pisze:
    > maja zastosowanie
    > przepisy o małżonkach.

    No właśnie NIE. Bo będą interpretować i MANIPULOWAĆ
    To większe cwaniaki są ;-)

  • 123. Data: 2021-08-19 10:42:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Mogą pójść do notariusza.
    > Można zmienić kilka drobnych przepisów o odwiedzinach i dziedziczeniu.
    >
    > Ale żeby sobie "żyli"

    Łaskawca pierdolony...
    Kto ci dał prawo do decydowania komu wolno normalnie żyć, a komu nie?

    > nie trzeba zmieniać KONSTYTUCJI.

    Trzeba. W pierwszej kolejności usunąć odwołania do bożków i
    zdelegalizować religie.

    > Ale NIE Ale NIEEEE. Krzykacze chcą WIĘCEJ. Bo ich niedola jest WAŻNIEJSZA.

    Bredzisz. Chcą mieć to samo co reszta. Ni mniej, ni więcej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 124. Data: 2021-08-19 10:56:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 10:42, Kviat pisze:

    > Kto ci dał prawo do decydowania komu wolno normalnie żyć, a komu nie?

    KONSTYTUCJA BARANIE. Z pretensjami do Kwaśniewskiego i Kalisza

    > Trzeba. W pierwszej kolejności usunąć odwołania do bożków i
    > zdelegalizować religie.

    To złap się za jaja jak masz ;-) i działaj.
    Zbierz większość sejmową i ZRÓB TO.

    Każda próba robienie tego wbrew prawu NA SIŁĘ napotka OPÓR.

    > Bredzisz. Chcą mieć to samo co reszta.

    Nie wszyscy mają przywileje porównywalne z MAŁŻEŃSKIMI.

    Co to jest ta reszta? ;-)

    Jeszcze raz: Społeczeństwo uznało że związek _kobiety i mężczyzny_ jest
    wart WPIERANIA i OCHRONY. Wiąże się z obowiązkami, prawami i przywilejami.

    Nie podoba Ci się TFUUUUdemokracja. Witaj w klubie.

    Załóż partię progejowską, wprowadź do sejmu i zbierz większość zamiast
    jęczeć.

  • 125. Data: 2021-08-19 11:05:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 21:09, _Master_ pisze:

    > Doskonale rozumiem.

    Tak ci się tylko wydaje.

    > To Ty nie rozumiesz że prawo do zawarcia związku małżeńskiego w polskim
    > prawie przysługuje kobiecie i mężczyźnie.

    https://bezprawnik.pl/malzenstwa-homoseksualne-konst
    ytucja/

    To trzeba zmienić prawo tak, żeby każdy taki baran jak ty miał czarno na
    białym napisane, że mogą.

    > Takie zawarcie ma swoje skutki nadające PRAWA i OBOWIĄZKI i dające
    > przywileje od państwa

    I czego znowu nie rozumiesz?

    > Geje nie mają takiego prawa. Oni chcą je mieć.

    Bo są podludźmi i nie zasługują?

    > Należy zebrać większość parlamentarną aby zmienić to prawo. Być może też
    > i konstytucję

    Czyli rozumiesz, że trzeba.
    To po chuj się dziwisz, że homoseksualni ludzie tego właśnie się domagają?

    > A wtedy ja się podporządkuję demokratycznym wyborom. Nie będę się
    > cieszył, będę głosował na partie się temu sprzeciwiające.

    A jak będziesz protestował po zmianie prawa, to cię zapytam, po chuj
    protestujesz, skoro takie jest prawo...

    > Teraz poprzez medialną NAGONKĘ usiłuje się takie prawo WYMÓC SIŁĄ.

    Zniesienie niewolnictwa też wymuszono siłą.
    Najwyraźniej idioci innych argumentów nie rozumieją.

    > Można też zrobić zamach stanu POWODZENIA ;-)

    Tak jak pis w sali kolumnowej?

    > Ale muszę z tym żyć i moje dziecko może miejsca nie dostać w żłobku
    > chociaż oboje pracujemy i nie stać nas na opłacanie opiekunki a babcia
    > już niedołężna
    >
    > Takie życie. Nie tylko geje mają CIĘŻKO.

    No tak... skoro ty masz ciężko, to inni niech też mają.
    Jakie to typowo polskie.

    > Geje mają takie same prawa jak inni ludzie w społeczeństwie

    Nie możesz się zdecydować?
    Trochę wyżej sam przyznałeś, że nie mają...

    > Społeczeństwo uznało że kobieta i mężczyzna tworząc związek jest dobrem
    > które trzeba wspierać. Społeczeństwo zapisało to w Konstytucji i ustawach.
    >
    > Sorry. Zmień sobie społeczeństwo

    Kościół i pis już nad tym mocno pracują.

    > Takie życie. Nie tylko geje mają CIĘŻKO.

    Oby sąsiadowi krowa zdechła.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 126. Data: 2021-08-19 11:23:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 20:16, _Master_ pisze:

    > Jakby było im dobrze to nie protestowaliby GŁOŚNIEJ od np. pielęgniarek.

    Dzieci adoptowane przez pary homoseksualne protestują głośniej od
    pielęgniarek?
    Pogorszyło ci się...

    > To jest im dobrze czy źle?

    Którego fragmentu nie zrozumiałeś? Pokaż palcem.

    "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych(...). Nie
    wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały
    negatywny wpływ na rozwój dzieci(...). Przekonanie, że dzieci potrzebują
    zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach
    naukowych(...). Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie
    rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 127. Data: 2021-08-19 11:29:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 20:18, _Master_ pisze:

    > O widzisz. Jak braknie argumentu to osobiście... WYBORNE

    No. To tak jak u religiantów. Jak wam brakuje argumentów, to powołujecie
    się na bozię.
    Więc teraz też za brak rozumu miej pretensje do swojej bozi, a nie do mnie.

> [...]

    rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    "Argument" o złym samopoczuciu dzieci wyssałeś sobie z brudnego palucha.

    Owszem mogą mieć złe samopoczucie, ale nie przez swoich rodziców homo,
    tylko przez takich jak ty, gdy rówieśnicy plują na nich w szkole, bo w
    domu się nasłuchali bzdur od swoich oszołomskich rodziców.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2021-08-19 12:39:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ja też nie widzę. Nie nazywajmy tylko tego małżeństwem, bo to związek
    > kobiety i mężczyzny. Po za tym nie widzę żadnego problemu.

    W sumie dlaczego kobiety i mężczyzny? Źródłosłów jest wcale intrygujacy
    i nie wydaje się wskazywać na parę damsko-męską a bardziej na kobietę,
    którą wzięto za żone:
    https://pl.wikisource.org/wiki/S%C5%82ownik_etymolog
    iczny_j%C4%99zyka_polskiego/ma%C5%82%C5%BCe%C5%84ski

    Z kolei np w. angielskim marriage pochodzi od łacińskiego małżonek.

    --
    Marcin

  • 129. Data: 2021-08-19 13:02:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 23:20:56 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Dziecku, szczególnie młodszemu to akurat rybka. Spokojnie zaryzykuję
    > stwierdzenie, że chciałoby mieć 2ch tatusiów zamiast kiblować w jakiejś
    > hetero-patorodzinie, czy sierocińcu, gdzie nikt go nawet nie przytuli.

    Ogolnie tak, tylko skad pewnosc, ze nie wpakujesz chlopaka do
    homo-pato rodziny ?

    J.

  • 130. Data: 2021-08-19 13:19:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziwne, bo w sąsiedniej Norwegii zaczynają znacznie wcześniej, niż my i to za
    przyzwoleniem rodzin (zostawanie na noc nastolatka u
    nastolatki jest normą, podobnie jak podanie rano śniadania przez mamę z pytaniem "czy
    było dobrze?").

    -----
    > w Polsce dziewczynki chłopcami zaczynają się interesować tak w wieku 12~14 lat, zaś
    chłopcy pewnie ze dwa lata później.