  • 101. Data: 2021-08-18 14:49:50
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 13:51:20 +0200, Kviat wrote:

    > Możesz w ciemno założyć, że badania robiono w normalnych krajach.

    Ale czy w tych "normalnych krajach" jest duzo takich przypadkow?

    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/australia-ta-ko
    bieta-pracuje-jako-hydraulik-jest-piekna/8g820wp

    A kawal o kobiecie-informatyu znasz ? :-)

    Ta tez byla piekna
    https://kultura.onet.pl/film/wywiady-i-artykuly/wszy
    stko-o-miriam-oszukani-uczestnicy-i-tragiczne-skutki
    -realityshow/yjczw33

    Choc nie wiadomo, czy krany lubila :-)

    > Przykłady znajdziesz samodzielnie. W przeciwieństwie do psów google nie
    > gryzie.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_%C5%9Bwiat
    a_w_pi%C5%82ce_no%C5%BCnej_kobiet

    Proporcje sprawdz :-)

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ada_Lovelace

    Ona akurat zadnego komputera nie zaprogramowala :-)

    > I pewnie cię zaskoczę, ale geje też cośtam cośtam potrafią i dzięki nim
    > możesz pisać swoje głupoty w internecie:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Ale o gejach nie pisalem.
    Geje beda w odcinku "jak samotny ojciec ma wychowac dziewczynke".

    Pewnie jej pokaze, jak krany naprawiac :-)

    J.

  • 102. Data: 2021-08-18 15:57:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Rewelacja :) Z którego palca to wyssałeś? Bo rzecz ma się dokładnie
    > odwrotnie. Wcześniej dojrzewają dziewczynki w bogatych społeczeństwach
    > północy.

    I dlatego przykładowo w Szwecji mogą wychodzić za mąż powyżej 21 roku
    życia? Mnie tego na biologii uczyli gdzieś w podstawce, ale to by trzeba
    było do tej szkoły chodzić, a nie czerpać dane z Internetu.

    --
    Robert Tomasik

  • 103. Data: 2021-08-18 16:16:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 15:57:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I dlatego przykładowo w Szwecji mogą wychodzić za mąż powyżej 21 roku
    > życia? Mnie tego na biologii uczyli gdzieś w podstawce, ale to by trzeba
    > było do tej szkoły chodzić, a nie czerpać dane z Internetu.

    Przeciez jedno z drugim nie ma wiele wspolnego.

    Wiek dopuszczalny do malzenstwa, czy do spolkowania w KK - to tylko
    jakies poglady spoleczne reprezentuje.

    P.S. jestes pewny tych 21 lat? Podejrzanie duzo ... a wczesniej
    dziewczyny tam nie zachodza w ciaze?

    P.S2. U nas tez bylo 21 lat ... ale dla mezczyzn. Czyzby wladza ludowa
    bala sie, ze jej poborowi uciekna ?
    Czy taki 18-latek, to jeszcze zbyt niedojrzaly, aby zostac mezem i
    ojcem :-)

    J.

  • 104. Data: 2021-08-18 16:40:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2021 o 16:16, J.F pisze:
    > Przeciez jedno z drugim nie ma wiele wspolnego.
    > Wiek dopuszczalny do malzenstwa, czy do spolkowania w KK - to tylko
    > jakies poglady spoleczne reprezentuje.

    Ale te poglądy z czegoś wynikają.

    > P.S. jestes pewny tych 21 lat? Podejrzanie duzo ... a wczesniej
    > dziewczyny tam nie zachodza w ciaze?

    Chodzi mi o granicę wieku zamążpójścia, nie zaś tego, kiedy mogą zajść w
    ciążę. Wiedzę czerpię z rozmowy z kolegą ze Szwecji i to chyba
    kilkanaście lat wstecz. Mniej więcej zaczęło się od tego, że przyjechała
    grupa nastolatków uprawiająca "walkę wręcz" i tak mało ich pilnowali,
    żeby dziewczynki i chłopaki czegoś niezwojowani. Wówczas kumpel, który
    jest Polakiem, ale wyjechał do Szwecji jako dziecko i tam został
    policjantem zaczął nam tłumaczyć kilka aspektów.

    Przede wszystkim w Polsce dziewczynki chłopcami zaczynają się
    interesować tak w wieku 12~14 lat, zaś chłopcy pewnie ze dwa lata
    później. Tam podobno gdzieś koło 17~18 lat. Dlatego też nikt tych w
    wieku do 15 lat nie pilnuje "pod tym kątem", tak jak u nas przykładowo w
    klasach 1~3 problem nie jest znany.

    > P.S2. U nas tez bylo 21 lat ... ale dla mezczyzn. Czyzby wladza ludowa
    > bala sie, ze jej poborowi uciekna ?
    > Czy taki 18-latek, to jeszcze zbyt niedojrzaly, aby zostac mezem i
    > ojcem :-)

    Te granice ścisłe są moim zdaniem trochę "od czapy". Bo różnie się to u
    różnych osób rozwija. W wieku 13~15 lat znajdziesz dziewczynki, które są
    dziećmi i takie, że jak jeszcze się ubierze jak dorosła kobieta, to Ci
    do głowy nie przyjdzie, że nie ma 15 lat. Znam zresztą kilka takich
    kobiet w wieku 20~25 lat, że spokojnie mogą za taką trochę przerośniętą
    14-to latkę robić.

    U nas sporo Romów. Romka w wieku 18 lat z trójką dzieci nie jest jakimś
    szczególnym wyczynem. I wcale nie jest to wynikiem jakiegoś "lekkiego"
    prowadzenia - Romowie do tych spraw bardzo "poważnie" podchodzą, a tego,
    że oni tam w wydaja dziewczynki za chłopców w podobny sposób, jak u
    Arabów. Czyli rodzice się porozumiewają, i po "ślubie" żonę wychowuje
    teściowa z mężem. Dzieci będące małżeństwem z czasem sobie coś tam
    kombinują" i po pewnym czasie coś z tego może się urodzić. Uprzedzam.
    Badań nie prowadziłem, wiem to z opowiadań oraz samego faktu, że
    dziewczynki romskie w wieku 12~13 lat rodzą dzieci. Gdyby polka w tym
    wieku zaszła w ciążę (o ile by dała radę) to raczej by się to nie
    skończyło niczym dobrym.

    --
    Robert Tomasik

  • 105. Data: 2021-08-18 17:19:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 16:40:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale te poglądy z czegoś wynikają.

    Z czegos naukowego, albo z czegos nienaukowego.

    > Chodzi mi o granicę wieku zamążpójścia, nie zaś tego, kiedy mogą zajść w
    > ciążę.

    No ale zajdzie, i co? U nas sie robi szybki slub, a tam ... aborcje?
    Mozna by za pomoca pigulki, ale to trzeba w miare szybko podac.
    U nas dziewczyna z reguly nieswiadoma dlugo, ale moze w Szwecji lepsza
    edukacja.

    > Wiedzę czerpię z rozmowy z kolegą ze Szwecji i to chyba

    https://www.socialstyrelsen.se/globalassets/sharepoi
    nt-dokument/artikelkatalog/ovrigt/2020-1-6554-engels
    ka.pdf

> [...]
    >
    > Przede wszystkim w Polsce dziewczynki chłopcami zaczynają się
    > interesować tak w wieku 12~14 lat, zaś chłopcy pewnie ze dwa lata

    Jakos tak, ale ... do tego trzeba dwojga. A tu najlatwiej o kolege z
    klasy.
    No ale jak on nie chce, to sie szuka starszego, albo starszy sam
    znajduje ...

    > Tam podobno gdzieś koło 17~18 lat. Dlatego też nikt tych w
    > wieku do 15 lat nie pilnuje "pod tym kątem", tak jak u nas przykładowo w
    > klasach 1~3 problem nie jest znany.

    Byc moze. Ech te ozieble Szwedki :-)

> [...]
    > do głowy nie przyjdzie, że nie ma 15 lat. Znam zresztą kilka takich
    > kobiet w wieku 20~25 lat, że spokojnie mogą za taką trochę przerośniętą

    owszem, ale to to tylko wyglad zewnetrzny.

    Tak czy inaczej - taki limit mielismy.

> [...]
    > dziewczynki romskie w wieku 12~13 lat rodzą dzieci. Gdyby polka w tym
    > wieku zaszła w ciążę (o ile by dała radę) to raczej by się to nie

    https://polskierekordy.pl/2017/04/04/najmlodsza-matk
    a-w-polsce/

    https://gazetakrakowska.pl/najmlodsza-matka-w-polsce
    -ma-12-lat/ar/10660417

    romskie dziewczynki lepiej rozwiniete fizycznie?
    Czy lekarze przesadzili z ostroznoscia

    No ale tu tez nie wiemy - "rdzennie polskie" czy romskie ...

    https://tvn24.pl/polska/na-kazdy-tysiac-rodzacych-je
    dna-kobieta-ma-15-lat-i-mniej-ra677754
    ale 15 lat to Cie nie dziwi, jak rozumiem.

    Szwecji tez juz chyba nie sprawdzimy, bo za duzo obywatelek z importu
    :-)

    J.

  • 106. Data: 2021-08-18 20:11:32
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 12:11, Kviat pisze:
    > To jest dowód na to, że nie ma znaczenia czy ktoś jest gejem czy hetero,
    > a religie należy jak najszybciej zdelegalizować.

    I trzeba zmienić konstytucję.

    Powodzenia ;-)

  • 107. Data: 2021-08-18 20:14:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 11:53, Jacek Maciejewski pisze:
    > Zaspewne nie chciałeś tego powiedzieć co powiedziałeś, tylko coś nieco
    > innego

    Ja jestem tylko człowiekiem. Ułomny jestem. ;-)

    Za to Ty masz wszelakie wytyczne aby usprawiedliwić zabijanie człowieka
    w łonie matki? ;-)

  • 108. Data: 2021-08-18 20:16:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 12:18, Kviat pisze:
    > Bo tobie się wydaje, że jest im źle?

    Jakby było im dobrze to nie protestowaliby GŁOŚNIEJ od np. pielęgniarek.

    To jest im dobrze czy źle?

  • 109. Data: 2021-08-18 20:18:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 12:18, Kviat pisze:
    > Ciebie bozia dyskryminuje nie dając ci rozumu i jakoś żyjesz.

    O widzisz. Jak braknie argumentu to osobiście... WYBORNE

    I przypominam że nie odparłeś argumentu o złym samopoczuciu kiedy ktoś
    za Ciebie zdecyduje czy masz meszkać u gejów czy u hetero.

    Żałość.pl

  • 110. Data: 2021-08-18 20:20:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 13:51, Kviat pisze:
    > badania robiono w normalnych krajach.

    W "normalnych" krajach robi się przekręty na miarę putinowskich tylko po
    cichu i umiejętnie ;-)