  • 41. Data: 2008-08-28 17:24:31
    Temat: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    d852 napisał(a):

    > Jak mówili policjanci : za picie piwa w miejscu publicznym.

    Może jakieś lokalne przepisy?

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 42. Data: 2008-08-28 18:05:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > :)
    >
    > Tak w sumie się zastanawiam: dość częste są przypadki, szczególnie
    > przy różnych remontach, że napotyka się parę (znaczy dwa) ograniczenia
    > następujące niemal bezpośrednio po sobie - np. do 60 i do 40 kmph.

    Bo nie można jednorazowo zmniejszać predkości o więcej niż ....
    Stąd to zmniejszanie stopniowe.

    > Z dyskusji wynika, że kierowca złapany za drugim znakiem "80/40"
    > powinien dostać dwa mandaty i podwójne pkty karne.

    Nie, bo złapany tylko raz.
    Te wszystkie punkty i mandaty idące w tysiące to suma, ale różnych
    wykroczeń, z czego każde jest unikalne. Nie ma dwóch przekroczeń
    prędkości, ale może być przekroczenie prędkości i np. wyprzedzanie w
    niedozwolonym miejscu.
    Gydby go zatrzymali miedzy znakami, wowczas dostałby dwa mandaty

  • 43. Data: 2008-08-28 18:06:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    januszek wrote:

    > Nie wiem czy mozna ukarac na podstawie wnioskowania ale jezeli beda dwa
    > fotoradary za kazdym ze znakow to jak najbardziej moga byc i dwa mandaty
    > :)

    tak się może zdażyć.

    Znajomy dostał w niemczech trzy mandaty za niezapiete pasy, bo za
    cholere nie mogl zrozumiec za co go fotografują, wiec dwa razy zawrócił
    z ciekawości.

  • 44. Data: 2008-08-28 18:13:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Nie mówię, że nie masz racji. Tylko za co ja w takim razie dostałem te
    > wszystkie mandaty ? ;) Zawsze mi się wydawało, że właśnie za picie w
    > miejscu publicznym. Wydaje mi się również, że policjanci mówili to samo.

    Nie w miejscu publicznym, bo np. restauracja też jest miejsce publiczym
    i to by oznaczało, że po za własną chatą i zamkniętymi imprezami w ogóle
    nie można pić alkoholu.
    Dostałeś mnadat, za picie w parku, lesie, obiektach uzytecznosci
    publicznej i nie wiem co tam jest jeszcze jawnie wymienione

  • 45. Data: 2008-08-28 18:15:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Jak mówili policjanci : za picie piwa w miejscu publicznym.

    masz tak na madancie? przeczytaj paragrafy, ktore tam pewnie są.

  • 46. Data: 2008-08-28 18:17:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 28 Aug 2008 16:59:26 +0200,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > To moze od razu jeden czteroobiektywowy? ;P Plus piaty malutki do
    > punktow karnych ;PPP

    To już prościej i taniej robić jednym cztery odbitki... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 20:16:43 user up 11813 days, 8:11, 1 user, load average: 0.18, 0.18, 0.40 ]

    Electricians are qualified to remove your shorts.

  • 47. Data: 2008-08-28 18:18:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Aug 2008 16:14:51 +0200,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> screamed:
> [...]
    > Jak rozumiem - w wyniku posłania sprawy do sądu (bo pomiar jeden
    > a drugi przez wnioskowanie, więc powinien zająć tym się sąd).

    Trzeba by udowodnić, że nie mógł się rozpędzić na tym krótkim odcinku.
    Inna sprawa, że takie stopniowe ograniczenia przy remontach nie są
    znów tak blisko siebie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 20:17:29 user up 11813 days, 8:12, 1 user, load average: 0.18, 0.18, 0.40 ]

    To err is human, to really foul things up you need a computer. -- Paul Ehrlich

  • 48. Data: 2008-08-28 18:29:57
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    witek wrote:
    > d852 wrote:

    > masz tak na madancie? przeczytaj paragrafy, ktore tam pewnie są.

    pewnie były ;)

  • 49. Data: 2008-08-28 18:31:40
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    witek wrote:

> [...]

    > Dostałeś mnadat, za picie w parku, lesie, obiektach uzytecznosci
    > publicznej i nie wiem co tam jest jeszcze jawnie wymienione

    Dla mnie to był właśnie typowy nieużytek, tyle, że w mieście.
    Ale czort go tam wie. A czy to nie jest czasem w ogóle tak, że każde
    miasto ma inne przepisy właśnie ?

  • 50. Data: 2008-08-28 18:32:50
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Może jakieś lokalne przepisy?

    Chyba, że lokalne w sensie ogólnowarszawskie.
    Ale pamiętam, że jak wprowadzali te zakazy to w Warszawie już nie można
    było pić na ulicy a w innych miastach jeszcze owszem tak.