  • 1. Data: 2005-05-17 09:01:47
    Temat: Czy moga mnie wyrzucic z domu??
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam!

    Mam taki problem, moi kochani rodzice rozwodza sie. Posiadaja dom (w ktorym
    mieszkaja aktualnie z moja siostra) i nasze stare mieszkanie ( w ktorym
    mieszkam ja). Place za to mieszkanie wszystkie rachunki na biezaco, i
    mieszkam w nim juz 26 lat (od 4 lat sam) mam stale zameldowanie itd... Jest
    to mieszkanie spoldzielcze-wlasnosciowe.

    Moje pytanie brzmi czy moi rodzice (ewentualnie jedno z nich - to ktoremu
    zostanie zasadzone to mieszkanie) sa w stanie usunac mnie z tego mieszkania,
    w sensie eksmitowac sila i w jaki sposob moze sie to odbyc. Oczywiscie licze
    sie z tym, ze ten rodzic moze sie tam spowrotem wprowadzic i to mi nie
    przeszkadza. Pytanie czy ten rodzic po wprowadzeniu bedzie mogl mnie wywalic
    z mieszkania.

    Gdzie w Krakowie moge zasiegnac porady prawnej u jakiegos wiarygodnego
    prawnika w tej sprawie? [najlepiej niedrogo/ lub ewentualnie darmowo o ile
    to mozliwe]

    pozdrawiam
    Tomek