  • 1. Data: 2004-06-28 09:01:20
    Temat: Czy jeszcz warto??????
    Od: Ynco <y...@o...pl>

    Witam

    Wczoraj ogladalem wiadomosci i bylo o samochodach z Niemiec.

    Czy wie ktos czy warto jeszcze sprowadzic sobie jakies tanie autko,
    bo ja slyszalem ze od lipca wchodzi w zycie cos tam (uchwala czy ustawa)
    co zmieni sprowadzenie aut z korzystnego na niekorzystny :( sluchy
    doniosly ze bedzie to jakies pierwsze arejestrowanie bardzo drogie. Czy
    to prawda??

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco

    P.S. wyslalem to raz jeszcze gdyz ktos mi w datach namieszal

  • 2. Data: 2004-06-29 21:11:23
    Temat: Re: Czy jeszcz warto??????
    Od: scx <s...@w...pl>

    Ynco się wziął i wyklepał:

> [...]
    > co zmieni sprowadzenie aut z korzystnego na niekorzystny :( sluchy
    > doniosly ze bedzie to jakies pierwsze arejestrowanie bardzo drogie. Czy

    Nie wiem, wiem że już ciężko coś ciekawego znaleźć, a i ceny wzrosły więc
    już nie ma takiego Eldorado jak kiedyś

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?