eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]

  • 21. Data: 2022-12-27 14:19:06
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2022 06:22:28 +0100, Shrek wrote:

    > No to tak samo będzie z putinem (albo jego następcą). W czym problem?

    Ale w jakim sensie?

    Bo jak sie ludzie przestaną bac i lubiec, zagłosują jak lubią,
    komisje sie przestaną bac, to zostanie tylko komisja centralna.

    P.S. cos mi sie przypomnialo ... w USA, to jak sie ustala, ktory
    prezyden wygral wybory? Przez ogloszenie w mediach :-)

    > Choćby po to, żeby mu demokraci wjazdu nie zrobili jak się zbyt
    > bezczelny robi.

    Przeciez ma od tego ichnią milicje.
    I milicjanci są mu wierni ... na razie.

    > Myślałem, że rozmawiamy teraz. Wtedy było trochę inaczej - oni się bronili.

    No, niektórzy Ukraincy to czekali na wyzwolenie :-)

    A teraz
    https://www.youtube.com/watch?v=L5c0GfOb3mg

    Znalazl sie ochotnik. Chyba nie jeden.
    A pisal tak, ze az go musiala ruska władza zablokować :-)

    No ale reszta to juz bardziej na militaria.

    Swoja drogą ... mam wrazenie, ze w 2014 to ukrainscy ochotnicy pisali
    podobnie ...

    > Zawsze coś.

    Mogl byc np 1 dzien z 10 lat. Albo w przypadku Kaminskiego 0 dni :-)

    > A czemu miałeś takie wrażenie?

    Złapał łapówkarzy? Złapał.
    Metody były złe? Z grubsza przewidziane przez ustawę.

    Np. Sawicka sie poczuła zmanipulowana, ale az sie jej oczy zapalily do
    pomyslu przejecia szpitala.

    No i co - Sawicką uniewinnili, a szefa CBA skazali.

    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    > O dzięki.

    > Dlaczego głupio? Skoro właśnie o to chodzi?

    No to potem bedziesz mial 2000 stron KK, polowa to wyjątki, ktore
    stracily na aktualnosci.
    Chyba, zeby je tak usuwac z czasem ...

    A i tak bedziesz psioczyl, ze wladza sie uniewinnia :-)

    P.S. Czesc samorządow dane wyborcow przekazalo, a czesc nie ...
    skad oni wzieli te dane, ktorych samorządy nie przekazały?
    Z PESEL ?

    J.

  • 22. Data: 2022-12-27 16:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2022 o 14:19, J.F pisze:

    > Ale w jakim sensie?

    Normalnie - putin ogłosi że dostał 121,06% i już.

    > Bo jak sie ludzie przestaną bac i lubiec, zagłosują jak lubią,
    > komisje sie przestaną bac, to zostanie tylko komisja centralna.

    No i co z tego - u nich liczy się tylko to, czy jesteś w staie zapanować
    nad siłownikami ewentualnie czy nie doprowadziłeś kraju do takiego stanu
    że nie masz z czego pałkarzom zapłacić.

    Putin nie boi się narodu, tylko innych putinów co mogą mu siłowników
    przejąć.

    > P.S. cos mi sie przypomnialo ... w USA, to jak sie ustala, ktory
    > prezyden wygral wybory? Przez ogloszenie w mediach :-)

    Nieprawda - czeka się na stanowisko p.o.rezydenta dudy - dopóki on nie
    pogratuluje to nie wiadomo:P

    > Przeciez ma od tego ichnią milicje.
    > I milicjanci są mu wierni ... na razie.

    No ale milicjanci go nie obronią jak demokracja mu wjedzie do kraju:P
    Saddam miał wojaków i też mu nie pomogli:P

    > No, niektórzy Ukraincy to czekali na wyzwolenie :-)

    Tak to jest opierać swoje plany inwazji na niesprawdzonych pogłoskach:P

    > A teraz
    > https://www.youtube.com/watch?v=L5c0GfOb3mg

    > Znalazl sie ochotnik. Chyba nie jeden.
    > A pisal tak, ze az go musiala ruska władza zablokować :-)

    A dla czytających skrót?

    > Złapał łapówkarzy? Złapał.
    > Metody były złe? Z grubsza przewidziane przez ustawę.

    No skoro przekroczyl to się kara należała. Ty jak przekroczysz prędkość
    to nikt się nad tobą nie rozczula.

    > No to potem bedziesz mial 2000 stron KK, polowa to wyjątki, ktore
    > stracily na aktualnosci.

    Przynajmniej będzie widać, że ustawodawcy to kurwy a zwierzęta są równe
    ale świnie równiejsze. Dla mnie uczciwiej:P

    > A i tak bedziesz psioczyl, ze wladza sie uniewinnia :-)

    No przecież psioczę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-12-27 17:16:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2022 16:44:07 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > przejąć.

    > Nieprawda - czeka się na stanowisko p.o.rezydenta dudy - dopóki on nie

    No ale kiedy ma pogratulowac - widziales, jak to wyglądało :-)

    > No ale milicjanci go nie obronią jak demokracja mu wjedzie do kraju:P
    > Saddam miał wojaków i też mu nie pomogli:P

    Aaa, taką demokracje miales na mysli.
    No coz ... Demokracja podobno uzyła zielonej broni.

    Bo jak sie moze bronic nieduzy kraj przed najazdem Demokracji,
    to widzisz na Ukrainie (ale to inna Demokracja) czy w Wietnamie.

    > Tak to jest opierać swoje plany inwazji na niesprawdzonych pogłoskach:P

    Chyba nie opieral.
    Co nie oznacza, ze jedni Ukraincy bohatersko nie gineli za swoją
    komunistyczną ojczyzne, a inni cieszyli sie na wyzwolenie :-)

    > A dla czytających skrót?

    Skrot jest taki, ze ochotnik, nacjonalista, wielorus i stalinista,
    tak sie wk* na to co sie dzieje na froncie i w Rosji, ze az napisal
    pare mocnych słów.

    Ale jednak ochotnik. Marzy mu sie Wielka Rosja.

    > No skoro przekroczyl to się kara należała. Ty jak przekroczysz prędkość
    > to nikt się nad tobą nie rozczula.

    Roznie bywalo z panami policjantami...

    > Przynajmniej będzie widać, że ustawodawcy to kurwy a zwierzęta są równe
    > ale świnie równiejsze. Dla mnie uczciwiej:P

    > No przecież psioczę:P

    Ale przynajmniej KK w miare spojny :-)

    J.

  • 24. Data: 2022-12-27 17:23:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2022 o 17:16, J.F pisze:

    > No ale kiedy ma pogratulowac - widziales, jak to wyglądało :-)

    U naszego to pogratulował jak mu foch przeszedł. BTW - ciekawe czy z
    perspektywy czasu pomyślał jakby to teraz było jakby wtedy focha nie
    miał bo trampek by wygrał.

    > Aaa, taką demokracje miales na mysli.

    No taką.

    > Bo jak sie moze bronic nieduzy kraj przed najazdem Demokracj > to widzisz na
    Ukrainie (ale to inna Demokracja)

    Ukraina to nie takie znów maleństwo. A rosja jak widać nie taka druga
    armia świata:P

    > czy w Wietnamie.

    Tam to raczej politycy przegrali niż wojskowi...

    > Skrot jest taki, ze ochotnik, nacjonalista, wielorus i stalinista,
    > tak sie wk* na to co sie dzieje na froncie i w Rosji, ze az napisal
    > pare mocnych słów.

    Sądzę, że prawie każdy kacap na froncie ma podobnie mocna przemyślenia
    jeśli chodzi o wkurwienie;)

    > Roznie bywalo z panami policjantami...

    No i co - że robili kurwę z logiki i prawa, to ma być normą bo kilku się
    udało?

    > Ale przynajmniej KK w miare spojny :-)

    No właśnie nie jest - bo w KK jest napisane że się ściga a się nie ściga:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2022-12-27 17:38:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2022 17:23:39 +0100, Shrek wrote:

    > U naszego to pogratulował jak mu foch przeszedł.

    No gdzie - od razu pogratulowal udanej kampanii.

    A czy stanowiska ... jeszcze dlugo nie bylo nic pewnego wiadomo.

    > BTW - ciekawe czy z
    > perspektywy czasu pomyślał jakby to teraz było jakby wtedy focha nie
    > miał bo trampek by wygrał.

    Mieli chyba dobry kontakt ... poki konkretow nie było trzeba,
    a co by Trump zrobil ... nikt nie wie.

    > No taką.

    Ukrainie (ale to inna Demokracja)

    > Ukraina to nie takie znów maleństwo.

    Troche wieksza od Iraku, troche mniejsza od Teksasu, troche mniejsza
    od Afganistanu, trzy razy mniejsza od Iranu :-P

    > A rosja jak widać nie taka druga armia świata:P

    Jak widac.

    > Tam to raczej politycy przegrali niż wojskowi...

    Ale narod nie chcial umierac za Sajgon :-)

    > Sądzę, że prawie każdy kacap na froncie ma podobnie mocna przemyślenia
    > jeśli chodzi o wkurwienie;)

    Pewnie tak, ale ten jednak kreci sie na froncie.

    Ciebie bedą scigali :-)

    J.

  • 26. Data: 2022-12-27 17:54:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2022 o 17:38, J.F pisze:

    > A czy stanowiska ... jeszcze dlugo nie bylo nic pewnego wiadomo.

    Wszyscy wiedzieli tylko nasz p.o.rezydent nie wiedział. Od tego łon jezt
    łon, żeby wiedzioł... ot tegło jezd łon, jak mówił jeden z kandydatów:P

    > Mieli chyba dobry kontakt ... poki konkretow nie było trzeba,
    > a co by Trump zrobil ... nikt nie wie.

    Raczej wiadomo - mielibyśmy kacapów za bugiem...

    > Pewnie tak, ale ten jednak kreci sie na froncie.

    Wojny zawsze przyciągały pojebów:(

    > Ciebie bedą scigali :-)

    Ja wyborów nie fałszuję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2022-12-30 10:14:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chodziło zdaje się o to, czy można świadomie namawiać kogoś (prowokacja) do korupcji,
    żeby później go na takiej prowokacji złapać.
    Ale nie wiem, co na to ówczesne ustawy. Jeśli dopuszczały "łamanie przez
    prowokowanie" to złe ustawy, tyle że sądy zwykle orzekają
    wbrew sumieniu sądu ale "zgodnie z ustawą" ;-))

    Tak czy inaczej wyrok tego po.....nego "sędziego"w sprawie p-ko Kamińskiemu był z
    dupy.

    -----

  • 28. Data: 2022-12-30 15:13:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Dec 2022 10:14:02 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Chodziło zdaje się o to, czy można świadomie namawiać kogoś (prowokacja) do
    korupcji, żeby później go na takiej prowokacji złapać.

    Wydaje mi sie, ze od początku chodziło takze o takie prowokacyjne
    metody. Ale moze zapomnieli wpisac w ustawę :-)

    > Ale nie wiem, co na to ówczesne ustawy. Jeśli dopuszczały "łamanie przez
    prowokowanie" to złe ustawy, tyle że sądy zwykle orzekają

    Kto ciekawy - niech szuka
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    061040708/O/D20060708.pdf

    > wbrew sumieniu sądu ale "zgodnie z ustawą" ;-))
    >
    > Tak czy inaczej wyrok tego po.....nego "sędziego"w sprawie p-ko Kamińskiemu był z
    dupy.

    No - musial sedzia tez wyrokowac zgodnie z ustawą i w uzasadnienie cos
    wpisac :-)

    Apelacji chyba nie bylo, wiec sie nie dowiemy co na do SA,
    natomiast wiemy, co powiedziala najwyzsza instancja :-)

    J.

  • 29. Data: 2022-12-31 11:17:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W I instancji?
    Skoro za to, co wpisał, został zawieszony dyscyplinarnie?
    BTW było uzasadnienie?

    -----

  • 30. Data: 2022-12-31 16:51:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Dec 2022 11:17:52 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > W I instancji?

    W I. II nie zdazyla sie odbyc.

    > Skoro za to, co wpisał, został zawieszony dyscyplinarnie?

    A został ?

    Przewodniczym był Wojciech Łączewski, zrezygnowal z urzędu w 2019,
    ale sporo sie działo w miedzyczasie.

    > BTW było uzasadnienie?

    Wyroki trzeba uzasadniac. Nawet jak pan Prezydent szybko ułaskawi,
    to chyba nadal trzeba.

    Warszwa środmiescie, II K 784/10

    http://orzeczenia.srodmiescie.warszawa.so.gov.pl/det
    ails/$N/154505300001006_II_K_000784_2010_Uz_2015-09-
    28_001