  • 11. Data: 2007-02-22 10:36:28
    Temat: Re: Czy Szyszko popelnia jakies przestepstwo?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Tiger wrote:
    > A sponsorowane protesty mieszkancow "zrobcie juz te
    > obwodnice" oraz wystapienia Szyszki pachna mi jakims grubym interesem...

    Na budowie zarobi ktos prywatny (firma wujka staszka, tego od ministra),
    a kary zaplaca wszyscy podatnicy... Taka sciepa na Augustow.

    --
    Prezydent: "Samozatrudnienie to najczystsza paranoja"
    http://biznes.onet.pl/0,1490524,wiadomosci.html

    Samozatrudnieni: "Prezydent to paranoik".

  • 12. Data: 2007-02-22 11:20:24
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Andrzej wrote:
    > Świeże mięsko:
    78.html

    > :)
    > pzdr

    Najgorsze, ze to jest "normalnosc" u nas.... :(

  • 13. Data: 2007-02-22 14:25:19
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

    78.html

    Przeciez to sie juz kuzwa kwalifikuje, zeby przeprowadzic przyspieszony,
    reczny impiczment tego calego zasranego przez ptaki wiadomej jakosci
    geszeftu... Nie moge na to patrzec... Jak ja sie ciesze, ze kielbasa
    wyborcza kaczych mutantow od poczatku pachniala mi opuchlizna...
    przynajmniej nie musze sie teraz wstydzic...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 14. Data: 2007-02-22 17:02:42
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Hikikomori San napisał/a:
    >Na budowie zarobi ktos prywatny (firma wujka staszka, tego od ministra),
    Albo ktoś już zrobił interes - załóżmy, że paru krewnych i znajomych
    króliczka miało w okolicy działki.
    Normalnie są to nieużytki, a agroturystyka wymaga inwestycji.
    A jeśli odpowiednio się wytyczy trasę, to mogą je korzystnie sprzedać.
    :-)