  • 1. Data: 2017-11-14 21:15:51
    Temat: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/kuriozalna-wpadka-facebooka
    -slynny-fotograf-zablokowany-za-propagowanie-faszyzm
    u-6187676514547329a

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-11-14 21:46:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-11-17 o 21:15, A. Filip pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/kuriozalna-wpadka-facebooka
    -slynny-fotograf-zablokowany-za-propagowanie-faszyzm
    u-6187676514547329a

    > http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    Weź się zastanów, czy ktokolwiek z pracowników FaceBook czytał
    kiedykolwiek naszą Konstytucję oraz czy w ogóle ona go dotyczy.

  • 3. Data: 2017-11-14 21:56:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    -slynny-fotograf-zablokowany-za-propagowanie-faszyzm
    u-6187676514547329a

    > Weź się zastanów, czy ktokolwiek z pracowników FaceBook czytał
    > kiedykolwiek naszą Konstytucję oraz czy w ogóle ona go dotyczy.

    Nie ale ja mam ich nieuctwo głęboko w dupie jak Facebook chce sprzedawać
    reklamy albo działać na polskim rynku. Chcą działać na polskim rynku to
    niech się dupki dostosowują do lokalnego prawa _tak jak w Niemczech_ .
    Jak się wycofają w Polski w ogóle to ja to będę to miał w dupie,
    kto inny się wciśnie ochoczo na miejsce po nich.

    --
    A. Filip
    | Język kobiety jest krótki, ale rani mężczyznę bardzo głęboko.
    (Przysłowie chińskie)

  • 4. Data: 2017-11-14 23:14:22
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

> [...]
    > Jak się wycofają w Polski w ogóle to ja to będę to miał w dupie,
    > kto inny się wciśnie ochoczo na miejsce po nich.

    A oni Twoje narzekania, nie podoba sie to nie korzystaj, obrazony idz do
    innych. Uzytkownicy FB korzystaja z uslug powstalych na mocy prawa...
    amerykanskiego.

  • 5. Data: 2017-11-14 23:21:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/kuriozalna-wpadka-facebooka
    -slynny-fotograf-zablokowany-za-propagowanie-faszyzm
    u-6187676514547329a

    > http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    A co ich w zasadzie łączy z polskim rynkiem i z czego ma wynikać,
    podleganie polskiej jurysdykcji?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2017-11-14 23:30:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-11-17 o 21:56, A. Filip pisze:

> [...]
    > Jak się wycofają w Polski w ogóle to ja to będę to miał w dupie,
    > kto inny się wciśnie ochoczo na miejsce po nich.

    Sądzę, ze ich stosunek do Twoich problemów jest podobny, jak Twój do ich
    stanowiska. Możesz tam nie zaglądać po prostu.

  • 7. Data: 2017-11-15 07:42:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Sądzę, ze ich stosunek do Twoich problemów jest podobny, jak Twój do ich
    > stanowiska. Możesz tam nie zaglądać po prostu.

    A co ja im osobiście zrobię i jak bardzo głęboko w dupie będą mieli moje zdanie?
    Bo tego się to w praktyce sprowadza: jak _wymusić_ na Facebooku
    zmianę polityki "na Polskę".

    Precedensy które przepchnęli Niemcy co do tego jak Facebook ma się
    zachowywać w Niemczech (na rynku Niemieckim) czekają do wykorzystania.
    Polska gówno może w sprawie tego jak Facebook zachowuje się na inne
    kraje. Polska wiele może zrobić w sprawie tego jak Facebook zachowuje
    się na Polskę. Dla Facebooka Polski rynek nie jest kluczowy ale jest na tyle
    ważny żeby przez parę kółek byli gotowi skakać. Oglądanie prezydenta,
    senatorów i kongresmenów USA broniących _publicznie_ prawa Facebooka do
    (politycznej) cenzury byłoby zaiste interesujące i godne archiwizacji na
    dziesięciolecia.

    A jak chcesz politycznego cynizmu: Polskie rządy mają i będą to mieć w
    dupie ale któremuś rządowi może pasować użycie tego jako grubego kija na
    Facebooka z innych powodów. Wiec warto _powolutku_ ciułać podstawy
    prawne żeby potem związek z prawdziwą przyczyną nie kłuł potem po oczach.
    Takie przewidujące wykorzystywanie prawa w polityce. Ktoś "ważny+"
    kiedyś będzie chciał Facebooka uderzyć, niech znajdzie kij który nam pasuje.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2017-11-15 07:53:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ziggi <Z...@v...you> pisze:

    > A oni Twoje narzekania, nie podoba sie to nie korzystaj, obrazony idz do
    > innych. Uzytkownicy FB korzystaja z uslug powstalych na mocy prawa...
    > amerykanskiego.

    _W Polsce_ prawo USA nie obowiązuje. Niemcy nie wymusiły na Facebooku z
    kraju "ponoć sztandarowej wolności słowa" stosowania niemieckich
    prawnych standardów cenzurowania? Facebook bronił do upadłego
    "wartości USA" i wyższości prawa USA na prawem zapyziałych Niemiec?
    Nie zauważyłem.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2017-11-15 11:29:26
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-15, A. Filip wrote:

> [...]
    > prawnych standardów cenzurowania? Facebook bronił do upadłego
    > "wartości USA" i wyższości prawa USA na prawem zapyziałych Niemiec?

    Jakie w Polsce, Internet jest amerykanski, Facebook jest amerykanski.
    Czytajac to teraz korzystasz z produktu amerykanskiego.
    Rzecz ma sie tak ze to Polsce na FB zalezy a nie FB na Polsce. FB
    bedzie chcial to zablokuje PL i tyle.
    ~

  • 10. Data: 2017-11-15 11:36:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-15, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > prawnych standardów cenzurowania? Facebook bronił do upadłego
    > "wartości USA" i wyższości prawa USA na prawem zapyziałych Niemiec?

    Ja się tylko zastanawiam gdzie i co masz poprzestawiane "nie tak",
    że zamiast czuć wstyd z powodu akcji narodowców i tego pokazu rasizmu,
    zamiast czuć chociażby lekką wdzięczność do FB, że chociaż w części
    ogranicza tą naszą kompromitację, to jeszcze szukasz dziury w całym.

    I przykro mi się robi, jak sobie teraz uświadamiam jak wiele osób
    w Polsce skrywało w sobie tego typu nienawistne i małostkowe
    zachowania i poglądy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com