  • 1. Data: 2011-01-01 14:34:39
    Temat: Czas powiadomienia przez sąd
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    Witam. Odbyła się pierwsza rozprawa w sądzie o zasiedenie gruntu. Sędzina
    określiła ze nastepna i ostateczna rozprawa odbędzie sie w styczniu.
    Na ile przed rozprawą sąd powiadamia o takowej. Szykuje mi się wyjazd w
    styczniu tygodniowy i boję się ze sąd powiadomi mnie na 3 dni przed sprawą i
    nie będę miał szans być na niej. Ewentualnie jak mogę przesunąć taką rozprawę.
    (wyjazd tygodniowy pomiedzy 7-15 stycznia, Zadnego pisma jeszcze nie dostałem
    o terminie rozprawy.

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2011-01-01 16:30:33
    Temat: Re: Czas powiadomienia przez sąd
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozprawę.
    > (wyjazd tygodniowy pomiedzy 7-15 stycznia, Zadnego pisma jeszcze nie

    Sad raczej wysyła dość wcześnie wezwania, bo zdaje się wokanda na kolejny
    miesiąc jest robiona w poprzednim. Ale nic nei szkodzi zadzwonić albo
    napisać bodaj faksem pismo do sądu, że w okresie 7-15 stycznia bedziesz
    poza miejscem zamieszkania i prosisz o niewyznaczanie w tym terminie
    rozprawy. Tam przecież ludzie pracują.

  • 3. Data: 2011-01-01 16:47:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Sad raczej wysyła dość wcześnie wezwania, bo zdaje się wokanda na
    > kolejny miesiąc jest robiona w poprzednim.

    Zależy co rozumieć pod "sąd wysyła". Bo między zarządzeniem sędziego a
    faktycznym nadaniem na poczcie to tygodnie mogą minąć.

  • 4. Data: 2011-01-02 08:38:30
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

> [...]
    > napisać bodaj faksem pismo do sądu, że w okresie 7-15 stycznia bedziesz
    > poza miejscem zamieszkania i prosisz o niewyznaczanie w tym terminie

    Na pewno nie zaszkodzi a pomóc może. Chociaż szczerze wątpię.

    Tam przecież ludzie pracują.

    No to tutaj pojechałeś po bandzie. Być może nawet pracują tam ludzie ale
    wymaganie od nich chociaż podstawowych wymagań typu myślenie jest już lekką
    przesadą.