  • 21. Data: 2004-11-21 07:53:53
    Temat: Re: Cyfra+ i propozycja Polecenia Zapłaty
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 07:48:01 +0100,
    osoba podpisana: Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisała:
    [...]
    > Nie wiem nie próbowałem. Ale w przypadku odmowy realizacji można by ewentualnie
    > nawet żądać odszkodowania w banku.

    Raczej nie. Zapewne w regulaminie (przynajmniej w regulamnie Superkonta
    był taki zapis), że bank realizuje czeki ze swoich blankietów tylko, i
    że nie można ich indosowac. Co tylko potwierdza tezę, że obrót czekowy
    jest u nas słabo rozwinięty (nawet nie wiem czy to dobrze czy to źle :-)
    )

    > --
    > JOHNSON :)

    Chyba masz coś nie tak ze swoim programem do newsów.
    KJ

    God is real, unless declared integer.