  • Data: 2002-05-29 08:37:34
    Temat: Cofniecie zgody na urlop
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jestem zatrudniony na umowe na czas nie okreslony.

    W lutym wszyscy planowalismy urlopy. Ja rowniez.

    Wniosek urlopowy zostal przez szefa podpisany - wyrazil zgode. Wniosek
    jest juz w dziale kadr.

    Dzisiaj (w przeddzien urlopu) dowiaduje sie, ze jest jakas pilna praca
    do zrobienia i chce mi cofnac urlop. Dodam, ze praca ta jest zupelnie
    nie zwiazana z zakresem moich obowiazkow.

    Mam wykupiony wczasy za granica - wyjazd jutro. Jade z zona.

    Jakie mam prawa? Czy moge pojechac na ten urlop? Jezeli nie - co z
    kosztami? Zaklad pokrywa koszty tylko moje, czy zony rowniez?

    Dzieki

    Berberek