  • 41. Data: 2005-06-16 19:39:33
    Temat: Re: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "antec" <w...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał
    > w wiadomości news:d8qehh$2qd$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > na tym, ze tego typu urzadzenia sprzyjaja komunikacji
    > bezposredniej, ktora moze skutkowac rozwojem demokracji
    > i kontroli spolecznej ... jesli uda sie utrzymac na dluzej
    > w Polsce niski poziom nasycenia komputerami i wysoki koszt
    > internetu to dluzej bedzie mozna mowic i pisac co sie chce
    > w mediach jednokierunkowych.

    Indoktrynacja i pranie mózgów to chyba w totalitaryźmie, a nie
    w socjaliźmie? Innymi słowy, żeby nie zbaczać z tematyki grupy:
    'udowodnij, że polski system prawny definiuje państwo totalitarne'

    :>

    > Ponadto nastepowac bedzie redystrybucja tego podatku - jesli mialoby
    > to wygladac tak, ze place bo mam kompa a oni daja to na telewizje
    > to wiadomo o co chodzi ... to tak jakby ktos kto kupuje papier
    > do drukarki musial placic podatek na dotowanie ksiazek autorow,
    > ktorych nie lubi ...

    To już chyba pretensje do osób, które układają budżet,
    a nie do pomysłodawców wprowadzenia takiego abonamentu.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 42. Data: 2005-06-16 19:41:16
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    [snap]

    > A możesz podać jaki to procent nasycania komputerami mamy w Polsce.

    IMO dość wysoki. Głównie dzięki grom komputerowym i piractwu.

  • 43. Data: 2005-06-17 10:37:53
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Kira wrote:
    > Re to: castrol [Thu, 16 Jun 2005 16:31:53 +0200]:

    > I od uszu. Koniecznie. Niewazne czy czlowiek slyszy nawet,
    > narzedzia ma wiec mozliwosc istnieje.

    przestańcie,
    bo naprawdę wprowadzą abonament za możliwość uprawiania seksu,
    o "gwałtach" nie wspomnę...

    --
    regent...
    (...)

  • 44. Data: 2005-06-17 10:38:05
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Piotr Dembiński wrote:
    > "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> writes:
    >
    > [snap]

    > ....czyli szlachetnie i pro publico bono?

    cudownie rozdaje się czyjeś pieniądze...

    --
    regent...
    (...)

  • 45. Data: 2005-06-17 14:02:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> writes:

    > cudownie rozdaje się czyjeś pieniądze...

    Znacznie przyjemniej rozdaje się swoje -- nie ma odpowiedzialności
    przed wyborcami.

  • 46. Data: 2005-06-17 16:37:07
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Znacznie przyjemniej rozdaje się swoje -- nie ma odpowiedzialności
    > przed wyborcami.

    ale wiesz Piotrze, że trzeba je "zarobić",
    a skoro same "wpadają do gąbki"...

    --
    regent...
    (...)

  • 47. Data: 2005-06-17 16:44:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr Dembiński [Fri, 17 Jun 2005 16:02:27 +0200]:

    > Znacznie przyjemniej rozdaje się swoje -- nie ma
    > odpowiedzialności przed wyborcami.

    Tobie sie naprawde wydaje, ze oni sie tam wyborcami
    jakos szcegolnie przejmuja...? ;-) Przetestowali, raz
    na jakis czas przed wyborami trzeba znalezc ze 2 tematy
    zastepcze, troche poslodzic, i i tak zaglosuja... :-)

    Kira