  • 1. Data: 2019-06-01 11:10:05
    Temat: Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/449088-grzegorz-braun-
    doniosl-do-prokuratury-na-samego-siebiewideo

    Grzegorz Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie:
    "Szpiegostwo, zdrada, zmierzanie do pozbawienia niepodległości". WIDEO

    opublikowano: wczoraj

    Reżyser Grzegorz Braun, ostatnio startujący w wyborach do PE z ramienia
    Konfederacji postanowił złożyć złożył w pruszkowskiej prokuraturze
    zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa... przez samego siebie.

    Złożyłem właśnie doniesienie na samego siebie. Zawiadomiłem
    prokuraturę o możliwości popełnienia strasznych przestępstw, mianowicie
    szpiegostwa, zdrady, zmierzania do pozbawienia niepodległości bądź też
    nawet jakiś zdarzeń, które można określić co do zamiaru ewentualnego
    sprowadzaniem powszechnego niebezpieczeństwa

    -- mówi na zamieszczonym na Facebooku nagraniu Grzegorz Braun.

    Od lat propagowana jest wersja ,,kto nie z nami, ten jest ruskim
    agentem". (...) Prokuratura najprawdopodobniej weźmie mnie, abym złożył
    zeznania. Niech prokuratura jednak nie polega na moich zeznaniach, niech
    to sprawdzi. Wiadomo, że najbardziej zatwardziali przestępcy się wypierają

    -- dodał reżyser.

    https://www.facebook.com/grzegorz.michal.braun/video
    s/440190546793532/

    as/Facebook

    autor: Tego jeszcze nie grali

    Wydarzenia, zjawiska i opinie, które przekroczyły polityczną wyobraźnię.

    --
    I love love